CHARLIE Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Jeg har de siste par årene hatt Nokia E51, og vært veldig fornøyd med den. Men, nå er den moden for utskiftning. Selfølgelig er E51 utgått, så jeg må finne meg en annen telefon. Jeg er på jakt etter en enkel mobiltelefon som er lett i bruk. Nytter ikke med noe fancy greier med utskyvbart tastatur, eller taster som er så fancy og små at man må bruke en tynn penn for å klare å treffe tastene. Er heller ikke interessert i en svær skjerm der jeg må scrolle frem og tilbake i menyer. Iphone er helt uinteressant. Jeg bruker telefonen mye, skriver/mottar mye SMS og surfer litt på internett iblandt. Kamera funksjon er greit å ha for å formidle bilder i en fart, men jeg stiller ikke så store krav til den funksjonen. Jeg er også avhengig av at det er bra lyd og lydstyrke på høytaleren man holder inn til øret. Har blitt anbefalt Nokia E52 som er en tilnærmet lik, men forbedret utgave. Tror denne kan passe for meg. Er det noen som har erfaringer med denne på godt og vondt?? Eventuelt tips om andre telefoner i samme stil?
Alexander Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Hvis du synes brukergrensesnittet til Nokia fungerer for deg så ville jeg kjørt på med E-utgavene... Selv tror jeg du ville blitt positivt overrasket hvis du hadde prøvd noe annet enn Symbian basert Nokia.
CHARLIE Posted August 15, 2010 Author Posted August 15, 2010 Ble til at jeg kjøpte E52 den gangen, og har vært kjempefornøyd med den!!
Trond H. Posted August 15, 2010 Posted August 15, 2010 Hei Charlie. En helt super tlf du har kjøpt. Har hatt en (den ble stjålet på onsdag) i jobben og vi har en som vakttlf, og begge har hatt problemer med "lydfading" pga en automatisk dubbeditt som begrenser støy. Problemet er at det svekker lyden på mikrofonen. Fikses lett ved oppjustering av programvaren. Lykke til med ny tlf.
Guest 1042 Posted August 15, 2010 Posted August 15, 2010 Godt å høre at du er fornøyd. Bare nok ett bevis på at vi er forskjellige. (må nevnes at jeg ikke var direkte imponert over min siste nokia med symbian s60)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now