FrodeS Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=584406 Absolutt verdt å ta det pent. Jeg humpet meg mellom Fetsund og Sarpsborg i går med masse telehiv. Bare å ta det veldig pent, og være klar til å stå på bremsen. Allikevel stusser jeg på hvordan hjulbolter kan klippes av? Det er vel ikke hjulboltene som skal holde hjulet på plass? Kanskje noen som har kjørt uten riktig senterring?
Lorns Stavrum Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 Hørtes merkelig ut at en skal kunne få klipt av hjulbolter, da må det være andre ting som er årsaken , løse bolter mangel av senter-ring, som Frode skriver, hjulboltene skal jo bare holde felgen på plass ikke ta så mye belastning
Einar Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 Har ei rute her som er heilt jævlig, det er helt forkastelig.
vegardxf Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 - Mange veistrekninger er ikke merket med varselskilt om telehiv, sier Engebretsen. de hadde blitt mange skilt om alle veiene med telehiv skal merkest
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 23, 2010 Posted March 23, 2010 Vegvesenet fraskriver seg all annsvar for veiene, skikkelig lettvindt.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now