Guest Vegard Fyrileiv Posted March 22, 2010 Posted March 22, 2010 Noen som veit hvordan i huleste jeg skal få bytta lyspærer i "hjula" som jeg stenger og opner luftedysene på dashbordet med. sitter fire hjul etterhverandre over midtkonsollen. Har tatt ut trefjøla som radio og div. sitter i, men klarer alikevel værken se eller kjenne noe til pærer.
Guest Christian Strømstad Posted March 25, 2010 Posted March 25, 2010 Er litt usikker, men om det er noe likt som på w124 så er det en umbrako skrue som sitter inne i der hvor lufta kommer ut som må skrus ut samt en skrue på hver side i ytterkant. Om du har airbag må du ut med den om jeg ikke husker feil. Om det er likt så sitter umbrakoen på høyre siden av hjulet som du åpner å lukker luftgjennomstrømningen med. Mvh Christian
Kenneth S Posted March 26, 2010 Posted March 26, 2010 Er ikke som på 124 her nei. Må bytte disse på min også men aldri kommet så langt. Må ta av trelista som de hjulene sitter i . Sitter en skrue under et lokk som du ser når du åpner hanskerommet. Har ikke prøvd så mye etter jeg fjernet trelista men får vel prøve igjen en dag.
Guest Vegard Fyrileiv Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 hmm. Takk for det Kenneth S. var sikker på jeg har sjekka etter skrue fra hanskerom sida men, mulig jeg har oversett det lokke. i ferd med å bli gal nå, så jeg skal dra opp i låven å se på det med en gang merker jeg. Må jo se å bli ferdig med småplukke før jeg skal ta den ut for sommeren. skal bytte pære i girvelgeren også men der regner jeg med det er likt som på w124? men noe trangere.
Kenneth S Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 Litt mere plunder å få ut treplata rundt girspaken her. Sitter et par skruer under askebegeret som holder treplatene sammen. Husker ikke helt i farta om de er torx eller umbraco
Guest Vegard Fyrileiv Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 takk takk. har allerede vært nedi der før og snoka litt. torks d veit du. tusen takk for forklaringa om lyse i "hjula". ordna seg det nå vett! Så gøy å snakke med folk som har peil. Umulig å få hjelp til sånt på B.O.S i drammen. :D
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now