Jump to content

Recommended Posts

Posted

Oppdaget i dag at høyre fjær på s203 bak var knekt.Blir vel derfor ett senke sett

nå tenker jeg.Noen som har noen anbefalning ang høyde/mm senk( Ikke blodsenk) :D

Kjører på 17",muligens overgang til 18"

Posted

Brabus bruker Eibach, de er veldig behagelige og ikke for harde, H&R er endel stivere men skal du prøve å redusere krengning etc er dette et godt valg.

Jeg kjører på H&R og er kjempefornøyd.

Begge disse er av god kvalitet, og fås i forskjellige høyder og med TUV papirer, jeg ville gått for 40/40 senk og finjustert høyden med putene hvis 203 fortsatt har slike puter oppå fjæra....??

Posted

Brabus bruker Eibach, de er veldig behagelige og ikke for harde, H&R er endel stivere men skal du prøve å redusere krengning etc er dette et godt valg.

Jeg kjører på H&R og er kjempefornøyd.

Begge disse er av god kvalitet, og fås i forskjellige høyder og med TUV papirer, jeg ville gått for 40/40 senk og finjustert høyden med putene hvis 203 fortsatt har slike puter oppå fjæra....??

Vet faktisk ikke om 203 har puter jeg heller.

Posted

Foran er det vel coilover, men bak tror jeg det er tradisjonelt oppsett med puter. Slik er det i hvertfall på 211.

Hva er coil over :lol:

Fjærer på utsiden av demperene. elns. Kort forklart..

Som her:

carlsson31-34-0500.jpg

til 209 visstnok

Posted

Innbiller meg at 40-40 senk så blir den så lav i røven,tenkte 40-30 kanskje.?

dette med hvor mange millimeter de senker kan man ikke stole helt på ;) har hatt min del senkesett, visst du ser på bildene i linkene i signaturen min, så er det 40mm senk både på den lyse coupeen jeg hadde og den svarte jeg har nå og de skiller en good del ;)

det beste er og se på andre biler hvor lave de har blitt og kjøpe deretter. f.eks kjøpe slik som holgersen hadde ;)

Posted

Innbiller meg at 40-40 senk så blir den så lav i røven,tenkte 40-30 kanskje.?

dette med hvor mange millimeter de senker kan man ikke stole helt på ;) har hatt min del senkesett, visst du ser på bildene i linkene i signaturen min, så er det 40mm senk både på den lyse coupeen jeg hadde og den svarte jeg har nå og de skiller en good del ;)

det beste er og se på andre biler hvor lave de har blitt og kjøpe deretter. f.eks kjøpe slik som holgersen hadde ;)

Ja det er det jeg kunne tenke meg og få sett eller noe info fra en annen bil.Holgersen sin var fin.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...