Jump to content

Recommended Posts

Posted

Cato fra Caropractor kommer på landstreffet for å fikse småbulker. Det er snakk om såkalt smart oppretting, der bulker klemmes ut igjen uten behov for omlakkering. I de fleste tilfeller blir bulken helt borte, eller så godt som mulig.

Utgangspunktet er en pris på 750,- ex mva. pr. bulk, men dette vil variere med hvor store bulkene er, hvor mye jobb Cato får med demontering, og hva slags bulker det er snakk om. I alle tilfeller vil det gis en pris før jobben starter.

Uansett vil dette bli langt rimeligere enn oppretting og lakkering, og vil være en fin anledning til å bli kvitt den eller de bulkene du stadig går og irriterer deg over.

For at Cato skal ta turen, er vi avhengige av at i hvertfall noen melder sin interesse på forhånd. Legg inn navn, nummer og gjerne en liten beskrivelse av bulken(e) i denne tråden, så har vi en oversikt.

Her er et eksempel på bulk som Cato har fikset opp på Tin, aka Stjerneglis sin forrige bil :

parkbulk2foer.jpg

parkbulk3etter.jpg

Her er også et par før-bilder av bulker som ble fikset på Charlie sin S124. Etter-bilder har han ikke tatt, for han finner ikke igjen bulkene.

P1063658.jpg?t=1268677895

P1063657.jpg?t=1268677835

Posted

Da melder jeg meg som førstemann.

Frode Strand

1992 124 stasjonsvogn

En liten, skarp bulk i høyre forskjerm over hjulbue.

En bulk høyre bakskjerm bak hjulbue, like over støtfanger

En bulk i bakluke langt nede til venstre.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Hadde det ikke vært litt mere fair at han tok 1 bulk hos de som melder seg på, og evnt resten hvis tiden strekker til. er jo rimelig tidkrevende dette her. Da vil jo flest mulig få litt hjelp.

Posted

Hadde det ikke vært litt mere fair at han tok 1 bulk hos de som melder seg på, og evnt resten hvis tiden strekker til. er jo rimelig tidkrevende dette her. Da vil jo flest mulig få litt hjelp.

Tipper det går bra, jeg. Helga er lang. Påmeldingen her er mest for å være sikker på at det blir nok å gjøre til at han kan forsvare å ta turen. Det koster tross alt en del, både i kjøring, overnatting og mat, og da er det greit å vite at det også blir litt inntekter.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...