vegardxf Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 nei man slipper og vise den før man monterer senkesette siden bilen (på papiret hvertfall) var original før jeg dro opp dit med den så er det ingenting som tilsier at den skulle visest hos dem før jeg modifiserte den
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 nei man slipper og vise den før man monterer senkesette siden bilen (på papiret hvertfall) var original før jeg dro opp dit med den så er det ingenting som tilsier at den skulle visest hos dem før jeg modifiserte den Åja, det hørtes supert ut. Skal gjøre det samme selv, så var litt nyskjerrig
Fredrik B Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 nei man slipper og vise den før man monterer senkesette siden bilen (på papiret hvertfall) var original før jeg dro opp dit med den så er det ingenting som tilsier at den skulle visest hos dem før jeg modifiserte den Åja, det hørtes supert ut. Skal gjøre det samme selv, så var litt nyskjerrig Du må bare huske tuv godkjenning og papirer på 4-hjulskontroll på BT så ordner alt seg (Somregel)
vegardxf Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 og du trenger og å ta med vognkort Del2 fikk ogso informasjon om at du kan ha omtrent 1 grad feil på camber (kommer helt sikkert ann på hvem du treffer på BT) VISST vinklene er like på begge sider. f.eks du har -0,83 camber framme på høyre side og -0,85 på venstre så skal ikke dette være ett problem men om du har -0,03 på høyre og -0,45 på venstre så godtas ikke dette. hvertfall slik jeg fikk inntrykk av at det fungerer. kan og legge til at jeg møtte en fryktelig grei ung kar som var meeget behjelpelig og hyggelig
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Må denne 4 hjuls kontrollen være utført, eller er det noe dem gjør på BT? Takk for info forresten!
vegardxf Posted March 12, 2010 Author Posted March 12, 2010 4hjuls kontroll må være tatt etter senkesette er montert, denne må ogso være godkjent og underskrevet av verkstedsmester der hvor den blir tatt biltilsynet tar inn bilen på bukk og sjekker at alt under er i god stand og at ingenting er skjeivt. de ser da ogso over fjørene at de har rett nr og stemmer overens med papirene de har. så når du har godkjent 4julskontroll, papirer på fjørene og tar med vognkort del2 er du i mål
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Ok, tusen takk for hjelpen Får vi da servert noen bilder på fat i løpet av helgen?
vegardxf Posted March 13, 2010 Author Posted March 13, 2010 ja kanskje jeg skal ta og spyle av bilen og ta ett par bilder den ser faktisk ikke så værst ut nå med 8-hulls felgene til mormi
vegardxf Posted March 13, 2010 Author Posted March 13, 2010 spylte av bilen i stad og tok ett par bilder. er våte veier fulle av sand overalt, så bjynte det å snø litt så bilen var ikke ren når jeg kom bort dit jeg tok bildene. da var rusta bjyndty å ta skjermene skikkelig... får se på det i sommer var visst en isklump den snøklumpen.....
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Se der ja. Ser fin ut med de felgene der! Rust er no sørgelige greier
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now