Friksen Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Hei og hopp! Er en figur på snart 26år og bor på utsiden av Porsgrunn med stor hjerte for bil og min familie og Tenkte jeg måtte legge ut bilder av slådda mi også Nå er ikke dette noe prosjekt bil, men en bruksbil som holdes ved like og noen små utbedringer har skjedd og noe mer skjer men alt til sin tid.. Grunnen til at jeg handlet akkurat denne var mest på impuls pga utsende og virker usedvanlig bra ut for rust! Historien om bilen slik jeg er fortalt før handel er at den ble tatt inn i 01` og ble utsatt for en stygg ulykke hvor bilen rullet rundt og landet på taket! Bilen ble kjøpt opp av en oppretter i hedemark og byttet tak,dører og det meste igrunn. Har selv gått over skjøtene med magnet og alt virker bra utført..Han jeg handlet den av hadde vist kjøpt den av sin sjef som hadde rettet den og brukt den selv fram til han kjøpte den.. Bilen ble også understellsbehandlet, og har skrapet rundt fjær fester osv og ser ingen rust Bilder fra i dag 17/3-10 og ser ut som vi går en varmere tid i møte nå og det ekke feil, isen er borte fra veien og ser fram til og kjøpe is istede Denne kom på i går etter å ha ligge i skapet noen år fra forige MB Led lampene gjør seg bra Her er den lille Terroristen min som er klar for nok en dag i Bhg Og i garasjen står prosjektet mitt som fyller 40år i år 70mod volvo Her er "sjefen" sin plass Ønsker meg et annet ratt og kule med tid og stunder...
Jøran89 Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Stilig w210! Kledde bra sølvfargen og mørke ruter.
Friksen Posted July 11, 2010 Author Posted July 11, 2010 Takker den er bedre en ny John Noen nyere bilder fra vår/sommer 2010 Fam`en igang me vårshining av hjul... John studerer dekktilstanden.. Så da måtte jeg innvistere da... Stemmningsbilde juli 2010
Friksen Posted July 11, 2010 Author Posted July 11, 2010 Sommer 2009. Byttet ut felgene med 18" Avantgarde og litt mere gymmi. har kjøpt inn 2"er skåler.. får se om jeg heiser den bittelittegranne foran..
ole i Posted July 11, 2010 Posted July 11, 2010 fin 210 du har der ja,har selv hatt en sån var kanon bil det,hadde min i litt over et år uten å bruke en krone på annet en service på den.
Friksen Posted October 27, 2010 Author Posted October 27, 2010 Takker Er meget fornøyd selv med denne.. Meeen påkostninger har ikke jeg slept unna med gitt.. mye unødvendige påkostninger også da, er vel litt for glad i nytt i eske deler..Blir jo som et barn igjenn hver gang hehe.. Neste på lista nå er Nokian Hakkepelitta R til vinteren samt Defa smartstart pakke... Nypolert og klar for en ny vinter ivetfall
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Kule felger du hadde på 2009 bildene, kler bilen meget godt
Friksen Posted October 28, 2010 Author Posted October 28, 2010 Jo takk for det Syver, men dem fulgte med bilen og ikke var dem strøkene og dekka var utslitte og jeg er ikke 20år lengre:( Men er meget fornøyd med dem nye 18"erne.. Er nesten så jeg ikke vil heise den alikavell da den ligger godt på veien og tar ikke borti noe heller..
Friksen Posted November 16, 2010 Author Posted November 16, 2010 Uf idag var det utrolig bikkjekaldt!!Bilen var jo glasert! Så har jo tenkt mye på Defa.. og bestemte meg på vei til barnhagen at detta gidder jeg ikke mere Har hatt enkel Defa med bare vifte før og det er jo luksus bare det Men nå knalla jeg til med full pakke og ny Thermostat også da jeg sliter med og få 60grader på vannet med tileggsvarmern på! Kupevarmer,batterilader og blokk varmer Denne fjernkontrollen skal vise diverse kjekt og vite ting som Spenning,hente tid osv.. Får heller komme tilbake til dette om noen er nyskjerrig på denne.. Så nå skal jeg ut å begynne så vertfall kupe`n er varm til i morgen tidlig, så får jeg ta blokk varmern og Thermostaten til helga.. GLEDER MEG NOE VILT.. Kom kulde, bare kom
Alexander Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 Må ha en slik pakke selv i 211en. Tør jeg spørre hva det kom på?
TEH Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 Fjærnkontrollen er gull verdt den. Men den tåler ikke mye, så du må behandle den med silkehansker
John Posted November 16, 2010 Posted November 16, 2010 Julekvelden kom tidlig i år ser jeg blir deilig når du skal på ærbe med ferdig oppvarma bil vettu blei nesten litt misunnelig
Friksen Posted November 24, 2010 Author Posted November 24, 2010 Julekvelden kom tidlig i år ser jeg blir deilig når du skal på ærbe med ferdig oppvarma bil vettu blei nesten litt misunnelig Ja det ekke tull! kjærringa røpa en annen gave ifrykt for at jeg skulle bestille selv..Biletter til Top Gear live i oslo i mars!!Gleder meg noe vilt Trond Erik : hmm da bør jeg vel la den helst bare la fjernkontrollen ligge inne da.. Aleksander : Nå fikk jeg en veldig bra pris.. men fikk en pris fra bilradio spesialisten på 4800 med blokk varmer.. men fikk pruta en 1000 lapp til en annen plass Trekking av ledninger fra motor rommet fant jeg ut ble lettest gjennom styre enhet boksen og inn i bilen.. Nå er Rele osv skrudd fast i "sparkeplata" rett under hanskerommet.. ligger nok bra der tror jeg.. isolering og beskyttelse fra plata--
Friksen Posted April 20, 2011 Author Posted April 20, 2011 Da er sommern her snart folkens !!! Og Defaen har vert kjempekjekk i vinter! Har tatt vårshinings på børsa og er i full gang med en forhåpningsvis "syver garage" snart.. Blanke bremser må vi ha Og rust vil vi ikke ha!! Ny Girkule er satt inn og kikker etter passene ratt.. Synes dette ble skikkelig nice jeg Bare en liten polering nå så Legger ved et bilde fra en tur meg og John hadde over vestre Toten mot Hønefoss.. Vi gikk på smell gitt, ingen av oss var klar over at det var 20cm med snø på den strekningen..Gikk akkurat med skrekken.. jeg sklei ut da jeg skulle sleppe forbi køen jeg hadde laget inn på en rasteplass.. hehe.. fikk akkurat spinni meg ut og halvmeter fra grøfta med hjulet Så til Garasjeprosjektet er det denne karen som skal trå til
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now