FrodeS Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Jeg har fått en henvendelse med svært kort varsel. Det er premiere på "En ganske snill mann" ønsker de seg i utgangspunktet 10 stk w126-biler, siden hovedpersonen i filmen kjører denne typen bil. Datoen er torsdag 18. mars klokka 17. 50 fra Grønnlandsleiret 25 til Klinngenberg kino. Å få tak i 10 126-biler på så kort varsel har jeg sagt er umulig, men å få med 10 mercedeser bør vi vel kunne få til? Det er snakk om noe kompensasjon for oppdraget, men hvor mye vet jeg ikke. De som kunne tenke seg å bli med, bes om å si i fra til meg, enten her i tråden, via pm, via mail til frode.strand@gmail.com eller på tlf. 95753008.
Einar Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Hadde jeg hatt en bil som så ut hadde jeg gladelig stillt opp.. Kom igjen nå folkens...
Thor-Egil Andersen Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Hei Frode, kanskje høre litt med Jørn-Flemming i S klasseklubben også..
FrodeS Posted March 17, 2010 Author Posted March 17, 2010 Hei Frode, kanskje høre litt med Jørn-Flemming i S klasseklubben også.. Ja, det var mitt første forslag. Dessverre vet jeg at gutta i s-klasse-klubben gjerne pakker bort bilene sine inntil snøen er borte, men det kan jo hende de kan hoste opp noe.
FrodeS Posted March 17, 2010 Author Posted March 17, 2010 Det ble dessverre litt for mye stress, og de skulle nå plutselig ha fraktet 55 personer (=mer enn 10 biler), så de hadde heller bestilt en buss. Litt synd i grunn, det hadde vært artig å vise seg fram på premierefest med diverse presse og sånt.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Hadde dem planlakt litt bedre så hadde det nok ikke vert umulig
FrodeS Posted March 17, 2010 Author Posted March 17, 2010 Hadde dem planlakt litt bedre så hadde det nok ikke vert umulig Helt klart. Jeg fikk henvendelsen i går kveld. Ikke veldig god tid.
Trond H. Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Da får vi håpe de har bestilt bussen på "riktig" sted.........
Tore Robert Klerud Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Høres i det minste ut til å være en film det kan være verdt å se. Den litt snille mannen høres jo ut til å være en ganske lur mann også. Med mindre de da bruker opp den stakkars bilen... MVH Tore
ØHN Posted March 20, 2010 Posted March 20, 2010 Søren altid for sen De var vel strengt tatt de event-folka som var sene med forespørsel
Jørgen Løveng Posted August 17, 2012 Posted August 17, 2012 Såg denne filmen igjen i gårkveld. Det vises så godt at det ikke er 126'n dæm bruke som blir hogd, men ganske trist alikevell! Her er ett bilde av SEL'n de bruker: Her er ett bilde av bilen som blir huggd. Her er det grå saccoplanker og orange blinklys, dette er en gen 1. utgave. lavbudsjettfilm?
FrodeS Posted August 17, 2012 Author Posted August 17, 2012 lavbudsjettfilm? Huff. Hvor mye hadde det kostet med et sett blinklys (til en av bilene), shoppe bort sideblinklysene, og et par bokser billig lakk fra biltema til å spraye på saccoene .. ?
Jørgen Løveng Posted August 17, 2012 Posted August 17, 2012 lavbudsjettfilm? Huff. Hvor mye hadde det kostet med et sett blinklys (til en av bilene), shoppe bort sideblinklysene, og et par bokser billig lakk fra biltema til å spraye på saccoene .. ? Svært lite egentli.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now