Jump to content

Taxi-tur med flaks...

Guest Steinar Lindberg

Recommended Posts

Guest Steinar Lindberg
Posted

... for det gikk bra med sjåføren, og han hadde ingen passasjerer... :shock:

Lurer på om ikke taxameteret hans fikk en smell også... :shock:

IM003093web.JPG IM003092web.JPG IM003094web.JPG

Guest Johan Stub
Posted

Pleier å sitte der hvor stangen gikk gjennom baksetet jeg...

Guest Steinar Lindberg
Posted

Vel... det hadde vel vært en komplisert prosess å få ut deg deg, i så tilfelle... :shock:

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Har sjåføren sovna her eller? Airbag hjalp nok ikke mye! :shock:

Guest Johan Stub
Posted
Vel... det hadde vel vært en komplisert prosess å få ut deg deg' date=' i så tilfelle... :shock:[/quote']

Men det hadde vært lett å holde seg fast i håndtaket da... :)

Guest Steinar Lindberg
Posted
Har sjåføren sovna her eller? Airbag hjalp nok ikke mye! :shock:

Sjåføren hadde sovnet, ja...

En kollega av kona tok bildene på stedet og under oppryddingen plukket han opp panserpynten...

Stjerna fra denne taxien ble kasta flere meter forover i veien, og havna tilfeldigvis som pynt i speilet til kona etterpå. :wink: Nå henger den der til skrekk og advarsel når hun fiser rundt i sin Nissan Micra 1.0 Tique... :lol:

Guest amorino
Posted

Vel bedre med stjerna i speilet, enn rundt halsen på en eller annen wannabe-rapper fra Grorud eller deromkring!

Det må ha vært store krefter involvert her. Selv hamret jeg inn i et likedan gjerde uti Vestby en gang - i 20-30 km/t (på en p-plass, bare ikke spør hvordan). Gjerdet stod inn til motorblokka, men ingen ble verken spiddet eller skadet!

Guest amorino
Posted

... det var heldigvis "bare" en Mazda 626 vi snakker om her!!

Guest Steinar Lindberg
Posted

Vanligvis pleier vel bilene å kjøre i rundt 50-60 km/t nedover den gaten der. Dette var på natta, så farten var sikkert ikke noe lavere da... :?

Rimelig solid det gjerdet på bildene her, og de har gått laaaangt igjennom bilen.... :shock:

Guest vihovde
Posted
Vanligvis pleier vel bilene å kjøre i rundt 50-60 km/t nedover den gaten der. Dette var på natta' date=' så farten var sikkert ikke noe lavere da... :?

Rimelig solid det gjerdet på bildene her, og de har gått laaaangt igjennom bilen.... :shock:[/quote']

PINGLE MB :evil: ... Tåler dem ingenting :idea: :roll:

Posted
Jeg grøsser ved tanken.....vinkelsliper for å få en evt. baksetepassasjer ut.... :shock:
Posted

Stjerna fra denne taxien ble kasta flere meter forover i veien, og havna tilfeldigvis som pynt i speilet til kona etterpå. :wink: Nå henger den der til skrekk og advarsel når hun fiser rundt i sin Nissan Micra 1.0 Tique... :lol:

:D Halla

:D Aner jeg en liten smule her av att ikke Monster Micraer er en sikker bil. HE he :D

8) Max. Monster

Guest Johan Stub
Posted
havna tilfeldigvis som pynt i speilet til kona etterpå.

Jommen ikke lett å si hva som er mest verd av bilen og "juletrepynten"...