Guest Steinar Lindberg Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 ... for det gikk bra med sjåføren, og han hadde ingen passasjerer... Lurer på om ikke taxameteret hans fikk en smell også... Quote
Guest Johan Stub Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Pleier å sitte der hvor stangen gikk gjennom baksetet jeg... Quote
Guest Asbjørn Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Sattan, heldig "hun" som kjørte den.. hehe Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Pleier å sitte der hvor stangen gikk gjennom baksetet jeg... Vel... det hadde vel vært en komplisert prosess å få ut deg deg, i så tilfelle... Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Har sjåføren sovna her eller? Airbag hjalp nok ikke mye! Quote
Guest Johan Stub Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Vel... det hadde vel vært en komplisert prosess å få ut deg deg' date=' i så tilfelle... [/quote']Men det hadde vært lett å holde seg fast i håndtaket da... Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Har sjåføren sovna her eller? Airbag hjalp nok ikke mye! Sjåføren hadde sovnet, ja... En kollega av kona tok bildene på stedet og under oppryddingen plukket han opp panserpynten... Stjerna fra denne taxien ble kasta flere meter forover i veien, og havna tilfeldigvis som pynt i speilet til kona etterpå. Nå henger den der til skrekk og advarsel når hun fiser rundt i sin Nissan Micra 1.0 Tique... Quote
Guest amorino Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Vel bedre med stjerna i speilet, enn rundt halsen på en eller annen wannabe-rapper fra Grorud eller deromkring! Det må ha vært store krefter involvert her. Selv hamret jeg inn i et likedan gjerde uti Vestby en gang - i 20-30 km/t (på en p-plass, bare ikke spør hvordan). Gjerdet stod inn til motorblokka, men ingen ble verken spiddet eller skadet! Quote
Guest amorino Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 ... det var heldigvis "bare" en Mazda 626 vi snakker om her!! Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Vanligvis pleier vel bilene å kjøre i rundt 50-60 km/t nedover den gaten der. Dette var på natta, så farten var sikkert ikke noe lavere da... Rimelig solid det gjerdet på bildene her, og de har gått laaaangt igjennom bilen.... Quote
Guest vihovde Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Vanligvis pleier vel bilene å kjøre i rundt 50-60 km/t nedover den gaten der. Dette var på natta' date=' så farten var sikkert ikke noe lavere da... Rimelig solid det gjerdet på bildene her, og de har gått laaaangt igjennom bilen.... [/quote'] PINGLE MB ... Tåler dem ingenting :idea: Quote
Guest Geggi Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Pleier å sitte der hvor stangen gikk gjennom baksetet jeg...Jeg grøsser ved tanken.....vinkelsliper for å få en evt. baksetepassasjer ut.... Quote
Johnny Antonsen Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Stjerna fra denne taxien ble kasta flere meter forover i veien, og havna tilfeldigvis som pynt i speilet til kona etterpå. Nå henger den der til skrekk og advarsel når hun fiser rundt i sin Nissan Micra 1.0 Tique... Halla Aner jeg en liten smule her av att ikke Monster Micraer er en sikker bil. HE he Max. Monster Quote
Guest Johan Stub Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 havna tilfeldigvis som pynt i speilet til kona etterpå.Jommen ikke lett å si hva som er mest verd av bilen og "juletrepynten"... Quote
Recommended Posts