Jump to content

Recommended Posts

Posted

Bare bilder fra da jeg hadde bilen jo 8)

Å GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU så jeg savner denne bilen, men jeg kan jo ikke ha alt heller da :( :(

For å si det slik, så tror jeg ikke noen gjør noe dumt om de kjøper denne :D.

• 10 months later...
  • 4 months later...
Posted

Var denne billig?

Har fulgt med på den en stund jeg også. Har ligget veldig lenge, og det skjønner jeg ikke. Hadde vært gøy om noen her har vært og kikket på den og kan komme med en liten "tilstandsrapport". Trodde denne skulle forsvunnet omtrent omgående, lå jo en annen (riktignok blåsort) samtidig til omtrent samme pris med mye åpenbar rust i forskjermene (første gang jeg har sett synlig rust på en 129) og diverse andre issues, som ble borte raskt.

Hadde jeg klart å få solgt noe av det jeg har stående så hadde jeg vært over fjorden ganske fort.

En helt annen sak er at mens de billigste (+-110K) 129-bilene forsvant før 17. mai, så begynner det nå å dukke opp noen i den prisklassen igjen. I går kom det for eksempel en sort en i Fredrikstad (Jan Erik på Star, ser det ut til, men med et nytt firmanavn) med tofarget interiør, utfra skiltene ganske nyimportert, til rundt 120. Så strøken ut, selv om det tofargede interiøret var ganske uvant:

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29024053

53_-149495502.jpg

Vil det si at prisene på SL plutselig begynner å synke igjen, og det i JUNI måned? Eller har folk tatt hintet fra værgudene, og tror det er høst igjen?

MVH Tore

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...