Jump to content

Recommended Posts

Posted

Han gjorde det sikkert ikke med vilje men dette beviser jo bare at vi skal vere gla det ikke er lov å ha håndvåpen uten videre her til lands, for er a nok av kort tenkte individer her også! tragisk resultat da :(

Posted

Veggene i USA er jo uansett bare lagd av papp, han må jo ha hatt verdens dårligste drill..

Den sto sikkert i revers....

Den tekniske innsikten er sikkert like lav som iq'en... stakkars dame og unger.

Posted

Vel, det er gått så langt at amerikanere nå bytter ut drillen med håndvåpen. Slikt kan jo ikke gå bra.

Strengt tatt så kunne det helt fint gått bra. Kanskje ikke den lureste avgjørelsen, men det burde jo fungert fint. Det ble jo åpenbart hull i veggen.

En litt dum avgjørelse som dessverre fikk tragisk utfall. :-(

Posted

Vel, det er gått så langt at amerikanere nå bytter ut drillen med håndvåpen. Slikt kan jo ikke gå bra.

Strengt tatt så kunne det helt fint gått bra. Kanskje ikke den lureste avgjørelsen, men det burde jo fungert fint. Det ble jo åpenbart hull i veggen.

Etter mine erfaringer som pistolskytter gjennom mange år, vil nok hullet på andre siden av veggen ha en LITT annen diameter enn fra den siden han skjøt fra, selv med en 22kal. Vi kan nok med god margin si at dette var en meget dum avgjørelse, også rent teknisk sett. Og når man da i tillegg tar livet av noen blir det bare tragisk.

Posted

Seriøst, litt dum?

Kanskje ikke det mest gjennomtenkte, men effektivt i det minste.

Det som gjorde det tragiske utfallet var jo at kona sto på andre siden av veggen.

Posted

Det jeg bet meg merke i var reaksjonen fra myndighetene. Det vurderes om det skal reises tiltale... Her hjemme på bjerget hadde det vel ikke blitt vurdert et sekund en gang. Tipper han først hadde blitt hengt ut som en morder i avisene, varetektsfengslet i fire uker med brev og besøksforbud og tiltalt etter alle kunstens regler. Bare for å være 100% prosent sikre på å knekke stakkaren fullstendig. For en ting er sikkert; Han har det IKKE godt med seg selv. Egentlig et godt eksempel på at ens egen dumhet av og til er straff nok. Han skal se sine egne barn i øynene resten av sitt liv, med viten om at han tok livet av deres mor. Ja, jeg synes faktisk synd på fyren... Om saken er som den er fremstilt da...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...