Jump to content

Recommended Posts

Posted

Chris Bangle har reist, og BMWs nye 5-serie Touring er en blitt en lekker bil. Denne blir nok en hard nøtt for S212..

Har du røyka noe du ikke hadde godt av Tin?? :shock: :shock:

Hvem er han fyren som har reist bort, forresten??

9482341.jpg

bb_82490.jpeg

Posted

Så jævlig fine ut denne ja, bare så synd den er så forbanna kostbar i innkjøp, var vel noe ala 7-800k bra utstyrt.

Posted

Kikket på denne tidligere i dag, og det er virkelig en lekker bil - utvendig. Interiøret i BMW appellerer sjelden til meg..

Litt snodig at stasjonsvognen ser mer sportslig ut enn sedanen :-)

Posted

Kikket på denne tidligere i dag, og det er virkelig en lekker bil - utvendig. Interiøret i BMW appellerer sjelden til meg..

Kunne ikke ha vært mer enig. BMW har vakkert eksteriør, men så fort jeg havner bak rattet så faller entusiasmen brutalt og fornuften klasker til meg i bakhue :lol:

Posted

Chris Bangle har reist, og BMWs nye 5-serie Touring er en blitt en lekker bil. Denne blir nok en hard nøtt for S212..

Har du røyka noe du ikke hadde godt av Tin?? :shock: :shock:

Hvem er han fyren som har reist bort, forresten??

Jeg har lakka de "nye" felgene mine idag og tømt 2 store spraylakkbokser inne i garasjen. En del av gassen har muligens havna i topplokket hehe!

Posted

Jeg har lakka de "nye" felgene mine idag og tømt 2 store spraylakkbokser inne i garasjen. En del av gassen har muligens havna i topplokket hehe!

Hahaha!!! Tror kanskje du skal gå å legge deg nå, så blir nok alt bra til imorgen skal du se :lol: :lol: :lol: :lol:

Posted

Sammenlignet med utgående modell er det nye interiøret berre lekkert. Lys under listene ala W212 har den også fått...

Posted

Så jævlig fine ut denne ja, bare så synd den er så forbanna kostbar i innkjøp, var vel noe ala 7-800k bra utstyrt.

Prisene kommer nok til å ligge i samme område som E-klassen. Mindre motorer kommer garantert etterhvert.

Posted

Stasjonsvogna til nye 5'ern så fin ut bakfra. Fronten er finere på E60 synes jeg. Den nye sedanen er døll uansett vinkel utenfra, og interiøret i BMW har jeg ikke likt etter at Bangle tuklet det for ca 10 år siden.

Posted

Hahaha!!! Tror kanskje du skal gå å legge deg nå, så blir nok alt bra til imorgen skal du se :lol: :lol: :lol: :lol:

Hehe, kanskje det er lurt det Charlie. Jeg kan jo finne på å kikke på Alfa-annonser på Finn.no også hvis jeg er oppe for lenge... :lol:

Posted

Er grunnleggende uenig i hele konklusjonen i innledningen. Chris Bangle var riktignok rimelig uheldig med den første 7-serien han tegnet, den hvor det så ut til at bagasjerommet var blitt lagt til etter at designen var ferdig, men forrige 5-serie (E60) var nydelig - spesielt stasjonsvognen. Den nye mangler alt "stinget" i linjene, og ser bare tam og kjedelig ut i forhold.

Når det gjelder interiør er jeg enig med de fleste av dere. Der er BMW helt på jordet.

MVH Tore

Posted

Er grunnleggende uenig i hele konklusjonen i innledningen. Chris Bangle var riktignok rimelig uheldig med den første 7-serien han tegnet, den hvor det så ut til at bagasjerommet var blitt lagt til etter at designen var ferdig, men forrige 5-serie (E60) var nydelig - spesielt stasjonsvognen. Den nye mangler alt "stinget" i linjene, og ser bare tam og kjedelig ut i forhold.

Når det gjelder interiør er jeg enig med de fleste av dere. Der er BMW helt på jordet.

MVH Tore

Bangle fikk masse pepper for 7-serien og modererte seg betraktelig etterhvert. Jeg ser ikke bort at han har hatt en finger med i spillet på den nye 5-serien også. Det tar tross alt noen år å konstruere en ny bilmodell...

Posted

Jeg har ikke fått studert den nye 5-eren skikkelig ennå, men ut fra bilder synes jeg den er en forbedring fra forrige modell. Interiøret er såvidt jeg ser fra bildene identisk med 5-serie Gran Turismo, som jeg har hatt gleden av å tilbringe en tid bak rattet i. Det likte jeg, både angående design og brukervennlighet. Eksklusivt og med et litt retro-inspirert design. Me like.

Men smaken er som kjent som baken....... :D

Posted

Hmm synes baklyktene på e-60/61 er fine jeg.. Er sikkert en vanesak..har hatt 2 E39 528 før e61 og var veeeldig skeptisk før vi handla den, men nå kunne jeg vel ikke tenkt meg e39 igjenn for å si det sånn, så etter "skilsmisse" så ble det 210 :D.. Den nye 5er`n var ikkenoe fin foran idetheletatt synes jeg da..Den stv ligner veeeeldig på 212...hmm

P7070043.jpg

Posted

Helt enig med stjerneglis.. Selv har jeg hatt 9forskjellige bilmerker og flere av samme merke..som bland annet 3stk MB opp i mellom..

Bil er morro  8)

Posted

Alt med motor er igrunn veldig gøy! Aldri hengt meg opp i merkene, men favoritten har alltid vært og kommer til å være MB :)

Motorsykkel er igrunn veldig gøy det og :lol:

Posted

Alt for moro, jeg skal ikke ha MC-lappen, jeg tør ikke, har prøvd å kjøre, og fartslysen min er for stor, har lissom passert 170 km på dårlige veier med 125 ccm, da skjønner dere sikkert likegodt som meg hvordan jeg ville kjørt en 600ccm sykkel.

Snart har jeg alt utenom A og D på førerkortet.

Posted

Alt for moro, jeg skal ikke ha MC-lappen, jeg tør ikke, har prøvd å kjøre, og fartslysen min er for stor, har lissom passert 170 km på dårlige veier med 125 ccm, da skjønner dere sikkert likegodt som meg hvordan jeg ville kjørt en 600ccm sykkel.

Snart har jeg alt utenom A og D på førerkortet.

Er en av grunnene til at eg har klasse A men IKKE motorsykkel :lol:

Posted

Har Bangle reist? Jeg håper det i hvert fall. Da kan jeg kanskje begynne å like nyere BMW igjen. :D Etter F10/11 å dømme ser det i hvert fall ut til at han ikke har hatt like stor finger med i spillet..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...