Jump to content

Hydraulikkolje 124

Recommended Posts

Guest Andreas
Posted

Hva slags type skal på? Noen anbefalinger med tanke på pris (Biltema, BOS, mekonomen, felleskjøpet).

Posted

Står delenummer på beholderen til olja i motorrommet. Kan sjekke på bilen min når jeg skal ut å kjøre. Jeg kjøpte hos BOS, mins å huske at prisforskjellen ikke var så stor på BOS og bilextra (Gomma), så valgte å kjøpe originalt.

Guest Andreas
Posted

husker du sånn ca pris? Litersflaske eller?

Posted

Er pris det eneste som teller, så kan YX Rando HDZ 15 brukes, på eget ansvar, kjører selv på HDZ 35, men da er bile i stiveste laget, orginalolje eller Febi sin som lager den orginale er den eneste som anbefales.

Du blir ikke fattig av 2 liter olje.

Posted

Er pris det eneste som teller, så kan YX Rando HDZ 15 brukes, på eget ansvar, kjører selv på HDZ 35, men da er bile i stiveste laget, orginalolje eller Febi sin som lager den orginale er den eneste som anbefales.

Du blir ikke fattig av 2 liter olje.

Skal man flushe systemet så går det vesentlig mer enn 2 liter.

Sjekk med våre samarbeidspartnere om noen kan skaffe febi-oljen til fornuftig pris. Jeg tror det skal være mulig å få dem under 100,- pr. liter. Det skal være ZHM-olje, IKKE LHM! (ikke grønn)

Guest Andreas
Posted

Da var olje kjøpt på BOS, 285,- for 1 liter, dvs 186,- mer enn Stjerneservice tar for det samme,

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...