FrodeS Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Alarmen i bilen til kona står og spiser strøm, og det er litt ugunstig. Noen som kan anbefale en brukbar sak? Defa er uaktuelt.
Einar Posted March 14, 2010 Posted March 14, 2010 Husker når jeg var medlem i FMCN, så fikk vi tilbud på bilalarm fra ett helt annet merke, som ble skrytt veldig av både han som solgte og de som kjøpte den, prisen var ikke så gal via klubben heller, får ikke sett avtalene ettersom jeg ikke er medlem der lenger, men minnes det var Tynset vaktselskap som solgte(medlem i klubben som jobba der). Beste tipset jeg har, Defa er faktisk noe av det bedre av den driten av alarmer. Hva slags alarm er det i den, 400, 800 eller noe annet?
FrodeS Posted March 14, 2010 Author Posted March 14, 2010 Husker når jeg var medlem i FMCN, så fikk vi tilbud på bilalarm fra ett helt annet merke, som ble skrytt veldig av både han som solgte og de som kjøpte den, prisen var ikke så gal via klubben heller, får ikke sett avtalene ettersom jeg ikke er medlem der lenger, men minnes det var Tynset vaktselskap som solgte(medlem i klubben som jobba der). Beste tipset jeg har, Defa er faktisk noe av det bedre av den driten av alarmer. Hva slags alarm er det i den, 400, 800 eller noe annet? http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=34525.0 821X elns. Defa er som sagt uaktuelt. Eneste grunnen måtte være hvis defa godtar reklamasjon på den som sitter der.
Einar Posted March 15, 2010 Posted March 15, 2010 Skulle kanskje prøvd å reklamere på min 821XG(fra 97), den e hel død.. Er kun en pluss inn, og en tenningspluss på 800... Leita etter en til på min, da den er død. http://www.defa.com/technical_a.php3?lang=1&ndid=
FrodeS Posted March 24, 2010 Author Posted March 24, 2010 Utrolig.. Jeg vet ikke eksakt når denne alarmen ble montert, men bilen ble kjøpt inn i 2002, og den hadde sin gamle alarm "noen år" før den tok kvelden, og ny ble montert i. Jeg vil tro det var enten sommeren 2004 eller 2005. Muligens så sent som 2006. Vi har dessverre ikke kvitteringen for når den ble montert, men da jeg ringte til firmaet som gjorde det og oppga serienummeret, sier de at den er produsert i 1999. Kjenner at jeg blir litt skuffet over at det er satt inn en alarm som allerede var 5-7 år gammel i bilen. Det gjør det jo vanskeligere å få til noen reklamasjon også.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now