CHARLIE Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 I forbindelse med at jeg er så heldig å skulle få bli pappa enda en gang hvert øyeblikk, så måtte jeg foreta en aldri så liten oppdatering i bruksbilen vår. Vi har kjøpt inn en Maxi Cosi barnestol med såkalt click-system. Er det noen som har erfaringer med disse stolene på godt og vondt?? Her er bilde av stolen;
E220 Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Har du isofix i 210?? er jo et isofix base på denne stol
CHARLIE Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Har du isofix i 210?? er jo et isofix base på denne stol Nei, jeg har ikke Isofix i vår bil . Men stolen kunne brukes både med og uten Isofix ble vi fortalt.
Fredrik B Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Ingen erfaring her i gården, men man må vell bare grattulere da. Regner med dette blir ett stjernebarn
CHARLIE Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Ingen erfaring her i gården, men man må vell bare grattulere da. Regner med dette blir ett stjernebarn Takk takk Fredrik!! Blir nok ei lita prinsesse til her i huset :D
TEH Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Ingen erfaring med den stolen, men bare positive erfaringer med Maxi Cosi som barnestol. En god og solid stol med masse kvalitet
Olav Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Lykke til med familieforøkelse Charlie. Skjønner ikke hvordan du får tid til alt jeg. :D
CHARLIE Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Lykke til med familieforøkelse Charlie. Takk takk Olav!! Skjønner ikke hvordan du får tid til alt jeg. :D Alltid kjekt med litt prosjekter vet du
CHARLIE Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Gratulerer med kommende økning, så vel som ny jobb Takk for gratulasjoner Tommer´n Men ny jobb?? Bleieskiftarbeider tenker du?
CHARLIE Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Tenkte på helgejobben din I VIP tenkte du?? http://viplimousine.as/
CHARLIE Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Yup Må jo ha litt å gjøre i fritiden :lol:
Einar Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Gratulerer... Hadde en lignende stol ca 1 mnd, uten base, funka greit, var samme merke. Kjøpe stol med base er det lureste du har gjort, savner basen enda, men nå går det i recaro(7mnd), og sjefen sjøl rives veldig med det.
Stjerneglis Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Gratulerer Charlie. Ikke skjønner jeg hvordan du rekker alt dette
RuneT Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Nr 2 på vei altså Du har 4 biler og snart 2 unger. Jeg har 3 biler og 5 unger. Tror vi må lage en konkurranse her Jeg kjøper en bil og du lager 3 unger til så er vi likt..... Gratulerer Charlie Flott med barn. Men de er like dyre å holde som biler. Og jo eldre jo dyrere......hehe.. Bare de ikke tar fra oss barnetrygda nå.. Ikke mye, men alle monner drar.
Jørn Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Hei Charlie. Kom over denne i avisen forrige dagen. Vet ikke om det gjelder akkurat din barnestolmodell, men kan være greit å sjekke kanskje?? Her er link: http://www.indre.no/bil/article5007061.ece
CHARLIE Posted March 13, 2010 Author Posted March 13, 2010 Hei Charlie. Kom over denne i avisen forrige dagen. Vet ikke om det gjelder akkurat din barnestolmodell, men kan være greit å sjekke kanskje?? Her er link: http://www.indre.no/bil/article5007061.ece TUSEN takk for link Jørn!! Har allerede vært å studert basen i bilen, men den ser en god del annerledes ut enn den som viste i artikkelen. Dessuten så står det ikke "Family fix" på vår base. MEN!!! Vi skal ta turen innom en butikk å få sjekket ut dette før vi tar basen i bruk!!
Pål-Andre Knutsen Posted March 31, 2010 Posted March 31, 2010 Vi har helt lik stol og base. Fungerer utmerket i vår W211. Har ikke isofix i bilen men basen kan festes bare med beltet også. Fungerer helt greit det. Vi har adaptere på barnevogna (TFK joggster twist) slik at bilstolen kan klikkes på vogna også. Genialt når man skal en snartur i butikken f.eks. Lykke til!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now