Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da er det street meet igjen. de på bilfoumet foreslo 20.00, men jeg spurte de om 18.00 i stedet. oppdaterer når jeg vet noe mer.

Bare å joine. Kolonne hadde vært nice ;)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Posted

er sol på ingerstrand nå klokka 18:00

så blir vel å ta en tur, for å se om det er liv...håper bare ikke for mange "barn" med ihjelrusta og skrudde vogner som så vidt ser ut til å henge sammen, eller Bmw E30 som burner rundt.... er liksom ikke det helt store...

Posted

Meetet tok helt av i går, helt til polti kom, så flyttet alle seg til skedsmohallen. Der var det jo 100 biler fra før av. Råeste meetet på lenge!

På vei inn til ingierstrand hadde veg vesenet kontroll. De likte ikke Mercen min med senk og store felger  :P 1 mnd på meg til å registrerer det inn i vognkortet, ellers går skiltene

Posted

Meetet tok helt av i går, helt til polti kom, så flyttet alle seg til skedsmohallen. Der var det jo 100 biler fra før av. Råeste meetet på lenge!

På vei inn til ingierstrand hadde veg vesenet kontroll. De likte ikke Mercen min med senk og store felger  :P 1 mnd på meg til å registrerer det inn i vognkortet, ellers går skiltene

haha ble i du stoppa :P

var der jeg og men parkerte nede på ingerstrand, og borte i høyre hjørnet når du er på skedsmohallen, så bilen din men ikke deg :(

Posted

haha ble i du stoppa :P

var der jeg og men parkerte nede på ingerstrand, og borte i høyre hjørnet når du er på skedsmohallen, så bilen din men ikke deg :(

Ble stoppet av BT på vei inn til Ingierstrand... Må alltid parkere oppe og der det skjer  8) Tok hvertfall helt av denne gangen... Skikkelig rått!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...