Chriss Benz Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Da er det street meet igjen. de på bilfoumet foreslo 20.00, men jeg spurte de om 18.00 i stedet. oppdaterer når jeg vet noe mer. Bare å joine. Kolonne hadde vært nice
Thor-Egil Andersen Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Hei Chriss, hvor er dette. Snart så vi kan starte med vårpussen i lillestrøm også nå Bare få igjen bilen først..
Chriss Benz Posted March 12, 2010 Author Posted March 12, 2010 Hei Chriss, hvor er dette. Snart så vi kan starte med vårpussen i lillestrøm også nå Bare få igjen bilen først.. Dette er på Ingierstrand denne gangen også. Hørt at den del skal dit. Blir sommerhjul på bilen forhåpentligvis neste uke i lillestrøm Link til street meet: http://www.bilforumet.no/streetmeet/245594-streetmeet-ingierstrand-lordag-1-mai-2010-klokken-20-00-a.html
Chriss Benz Posted April 17, 2010 Author Posted April 17, 2010 BUMP! 2 uker igjen! Er avklart at det blir kl 20.00
RoarB Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 er sol på ingerstrand nå klokka 18:00 så blir vel å ta en tur, for å se om det er liv...håper bare ikke for mange "barn" med ihjelrusta og skrudde vogner som så vidt ser ut til å henge sammen, eller Bmw E30 som burner rundt.... er liksom ikke det helt store...
Chriss Benz Posted May 2, 2010 Author Posted May 2, 2010 Meetet tok helt av i går, helt til polti kom, så flyttet alle seg til skedsmohallen. Der var det jo 100 biler fra før av. Råeste meetet på lenge! På vei inn til ingierstrand hadde veg vesenet kontroll. De likte ikke Mercen min med senk og store felger 1 mnd på meg til å registrerer det inn i vognkortet, ellers går skiltene
RoarB Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Meetet tok helt av i går, helt til polti kom, så flyttet alle seg til skedsmohallen. Der var det jo 100 biler fra før av. Råeste meetet på lenge! På vei inn til ingierstrand hadde veg vesenet kontroll. De likte ikke Mercen min med senk og store felger 1 mnd på meg til å registrerer det inn i vognkortet, ellers går skiltene haha ble i du stoppa var der jeg og men parkerte nede på ingerstrand, og borte i høyre hjørnet når du er på skedsmohallen, så bilen din men ikke deg
Chriss Benz Posted May 2, 2010 Author Posted May 2, 2010 Meetet tok helt av i går, helt til polti kom, så flyttet alle seg til skedsmohallen. Der var det jo 100 biler fra før av. Råeste meetet på lenge! På vei inn til ingierstrand hadde veg vesenet kontroll. De likte ikke Mercen min med senk og store felger 1 mnd på meg til å registrerer det inn i vognkortet, ellers går skiltene haha ble i du stoppa var der jeg og men parkerte nede på ingerstrand, og borte i høyre hjørnet når du er på skedsmohallen, så bilen din men ikke deg Ble stoppet av BT på vei inn til Ingierstrand... Må alltid parkere oppe og der det skjer Tok hvertfall helt av denne gangen... Skikkelig rått!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now