Jump to content

Spesialtang for instrument klokke

Recommended Posts

Posted

Er det noen i Oslo-omegn som har en slik jeg kan låne et øyeblikk?

Skulle vært bak å sprayet med litt elektrspray....

hilsen

Kjetil Halvorsen

betalende medlem

Lørenskog

Guest Johan Stub
Posted

Mener du en slik som man trekker ut hele speedometerdingsen med? Jeg (tror) jeg trenger en slik fordi jeg gjerne skulle byttet noen pærer bak instrumentene. Stemmer dette forresten?

Guest amorino
Posted

En stiv ståltråd (eller 2 da!) gjør susen. Selv klarer jeg det med to skrutrekkere og avskrudd panel under rattet. Setter trekkerne inn på hver siden (de er plasttrukket for ikke å gi merker) og lirker litt - dytter fra under rattet med den tredje hånden (neida - ikke noe griseri, men en fordel med hjelp, altså)!

Guest Johan Stub
Posted
avskrudd panel under rattet

Må man gjøre dette? Er det vanskelig?

Guest amorino
Posted

Ikke spesielt - hos meg er det to skruer; en på høyre side under rattet og en på venstre - rett over panseråpneren. I tillegg er det en luftsluse som sitter med en plastskrue ved høyre kne som må vekk.

Tipper at Stub nå tar ut instrumenthuset og installerer de BLÅ lysene han tidligere har omtalt i varme vendinger... :lol:

(Kunne ikke dy meg, slik du har tynt min smak i et annet innlegg!)

Guest Johan Stub
Posted
Tipper at Stub nå tar ut instrumenthuset og installerer de BLÅ lysene han tidligere har omtalt i varme vendinger... :lol:

he he he

Det er stor grad av usikkerhet rundt hva jeg gjør, men dette gjør jeg IKKE. :wink:

Posted

Våkner ungene dine tidlig om morgenen, Amorino? :lol:

(innlegg klokka 0645 en søndag)

Guest amorino
Posted

Jeg har tvillinger på 2 1/2 år - jeg er oppe før 06 omtrent hver dag! I dag med et litt større hode enn vanlig også... må feire fotballseier. må vite!

Men det går fint; frokost, melkeflasker, banan og barne-tv. Så kan far sitte foran PC og skrive tøvete innlegg om bil og andre livsberikende saker!!

Guest Johan Stub
Posted
Jeg har tvillinger på 2 1/2 år - jeg er oppe før 06 omtrent hver dag

Savner det ikke i det hele tatt, men det var hyggelig når det stod på. Heldigvis har vi fått to B-mennesker som barn så nå soves det godt om morgenen...

Posted
Må feire fotballseier må vite!

That's my man! 8)

Ble en liten utagering i heimen her også med litt "naudavatn" :P

Guest amorino
Posted

Jeg hadde nå et par Enga-spillere utpå der - verre med deg!! Men slik går det når man kjøper utlendinger an mass. Liker det ikke, og liker det enda mindre at Viking ser ut til å bli farlig sterke i år!

Tema; instrumenthus m.m.???

Posted

Hehe, nå kommer jo Egil Østenstad inn for Steffen Iversen og i tillegg satt Brede Hangeland på benken. :lol:

Nå hadde jeg faktisk 11 spillere der ute jeg da.... Når Norge spiller glemmer vi klubbtilhørighet. Et par spillere på landslaget som er "hatet" når de kommer til Viking stadion dog... :wink: (Andresen, Grindheim, Bråten)