Jump to content

Kickdown

Guest wicky

Recommended Posts

Guest wicky

vel..dere skjønner vel at det med å sjekke opp damer med bilen var ment som en spøk?har aldri sjekket opp jenter med bilen!tror nok ikke at jeg noensinne vil gjøre det heller!

og hadde jeg hatt råd til en SL så hadde jeg nok ikke stresset med å fixe w124 lixom..

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest kodvaag
stresset med å fixe w124 lixom..

Var det mye "stress" å fikse kickdown funksjonen på Mercedesen din?

Kan du ikke poste forklaring på hvordan du fikset det, så det kan hjelpe andre som kommer i samme situasjon?

Guest wicky
stresset med å fixe w124 lixom..

Var det mye "stress" å fikse kickdown funksjonen på Mercedesen din?

Kan du ikke poste forklaring på hvordan du fikset det' date=' så det kan hjelpe andre som kommer i samme situasjon?[/quote']

hehe..har nok dessverre ikke fikset den enda..men snaaaart jeg får fri fra jobbene så er det mekking 8)

Guest wicky

forresten..kjørte saaben min i ca 7timer i strekk igår..har el justering av sete, luftputer i den..justering i alle mulige veier og stillinger..MEN...jeg fikk vondt i ryggen og ble sliten..i w124/w123 kan jeg kjøre oslo-trondheim tur retur uten å bli sliten..hmm....

Guest Espen
forresten..kjørte saaben min i ca 7timer i strekk igår..har el justering av sete' date=' luftputer i den..justering i alle mulige veier og stillinger..MEN...jeg fikk vondt i ryggen og ble sliten..i w124/w123 kan jeg kjøre oslo-trondheim tur retur uten å bli sliten..hmm....[/quote']

Konklusjonen må bli at du kvitter deg med den og kun konsentrerer deg om Benz!!

Guest wicky
forresten..kjørte saaben min i ca 7timer i strekk igår..har el justering av sete' date=' luftputer i den..justering i alle mulige veier og stillinger..MEN...jeg fikk vondt i ryggen og ble sliten..i w124/w123 kan jeg kjøre oslo-trondheim tur retur uten å bli sliten..hmm....[/quote']

Konklusjonen må bli at du kvitter deg med den og kun konsentrerer deg om Benz!!

vel..hadde jeg hatt råd så hadde jeg blitt kvitt den med engang..men den har alt utstyt..og er fin å se på..så..pluss at jeg fikk den 110000kr under listepris for ett år siden....men igjen...merca har ett spesielt sted i hjertet mitt..og jeg vil helst ikke selge den...har opplevd nesten alt i den bilen i de fire årene jeg har hatt den..

wicky' date=' du hadde nok klart å løse problemet ditt (med litt innsats da...), men det virker som du dessverre tar en 'wicky' også her. Spam tråder hører hjemme "på siden".[/quote']

Det er mange gode forslag på hva feilen er ved defekt kickdown, så vi lar den bli her hvor den er :wink:

Guest wicky

jada..hihi...har en tendens til å miste interesse veldig fort..MEN..lover å fixe den så snart jeg har fri fra jobbene!

Det er det jeg ALLTID prøver å fortelle folk når de kritiserer setene i MB og skryter av setene i Volvo og SAAB. De funker greit når du skal til butikken, som er 5 km, men når du skal på tur stinker de. Jeg mister i hvertfall følelsen i beina...

• 3 weeks later...
Guest wicky

vel...kunne ikke si nei...fikk en bmw 525i 1987model, en golf cab 1985 model og 3000kr så......kunne ikke si nei..hihi...

Guest Espen

Det kan vel ikke være de mest strøkne bilene? Du fikk begge bilene og 3 lapper på kjøpet? -87 BMW 525i, er det "nye" eller "gamle" karosseriet?

Guest kodvaag

Kom hjem fra Danmark i dag, og jeg kan (mo)jaffal si at en 124 er bedre enn alle de bilene OG 3000 kroner til sammen!

Husk å tipse den lykkelige nye eieren om denne tråden så han kan fikse kickdown'en da, hihi.

Men seriøst, lykke til med bilene da! :D

Bjørn

Guest wicky

vel...nå er dere slemme..han prøvekjørte bilen og var helfrelst..haha..bimmern selger jeg, men golfen blir min ut sommern iallefall...og ja jeg har beholdt de kule baklyktene...

• 4 weeks later...
Guest Espen
er e28...gamle karroseriet...alle avgifter er betalt...bilene er gode og strøkne..hihi...kommer bilder imorgen..

Golfen var fin den, BMW'en også :roll:

Guest wicky

oi.haha...bimmern er nesten solgt..og golfine er under oppussing..nytt tak og nytt interiør så er det i boks..hihi..

IMG_1773.jpg602223-bilde1-golf1.jpg

Guest wicky

og selv om jeg ikke har mb lenger så har jeg påvirket kompiser av meg..Ett stk knallrød clk 2002 med beige skinn og ett stk 230CE 1987 har ankommet vennegjengen...og nå har til og med pappa begynt å savne MB og var og snakket litt med B.O.S om en ny e270cdi..men dette skjer ikke før til høsten..men greit å vite at familien igjen er på rett vei 8)