Jump to content

Kickdown

Guest wicky

Recommended Posts

Guest kodvaag
om jeg ikke må til bøøøø og hente resten av klærne mine...

Glemte du de hos Lady in red?

Kanskje typen kom og wicky måtte flykte? :D

• Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest LadyBenz_

Kanskje typen kom og wicky måtte flykte?

Ha ha ha... :lol:

For det første så bor jeg ikke i BØ,,men i Skien(STOR forskjell).. :wink:

Og for det andre så ville jeg aldri rota meg borti Wicky.. :P

Guest Espen
fikk dessverre ikke sjekket strøm og slikt idag da det ikke var ledige plasser på verkstedet på haugenstua..MEN..imorgen er jeg tilbake med full rapport...om jeg ikke må til bøøøø og hente resten av klærne mine...

Kanskje typen kom og wicky måtte flykte?

Ha ha ha...

For det første så bor jeg ikke i BØ' date=',men i Skien.. :wink:

Og for det andre så ville jeg aldri rota meg borti Wicky.. :P[/quote']

Hvorfor skal Wicky til Bø for å hente resten av klærne da??? :roll:

:lol: ( spøk ) (en dårlig en )

Guest LadyBenz_
Hvorfor skal Wicky til Bø for å hente resten av klærne da???

( spøk ) (en dårlig en )

Kanskje fordi han bor der oppe..?? :roll: :P

Guest wicky

vel..om folk ikke slutter å blande meg og lady in red så...jahh..da skal jeg lage kjæreste par av alle de mannlige medlemmene her...aight?jeg har bodd i bø, telemark fra august frem til nå nylig da jeg flyttet tilbake til Oslo da jeg fikk meg fast jobb her.tok ikke med alle klærne/tingene mine når jeg kom til oslo for to uker siden, så jeg skal opp og hente resten.

Jeg og lady in red skal nok ikke rote, why?she got a boy, and me want manymany girls..not only one :wink: eller no slikt no..anyway..slutt å lag slikt tull ut av det og kom tilbake til topic..nemlig kickdown på merca mi...

AIGHT?

Guest wicky
lag ny topic om kickdown.. denne handler nå om jenter :D

hehe..så du skal nå starte med å legge ut bilder av dama di?så kan alle fortsette?cool... :twisted:

Guest wicky
...tilbake til topic..nemlig kickdown på merca mi...
Trodde alle venta på deg der...?

hmm..får vel mekke litt på den på torsdag..lei av å kjøre w123 med 14toms piggdekk og uten anlegg..pluss at jentene på jobben blir ikke så særlig imponert av den... :wink:

Guest wicky

ahaa.....jobb intervju på Jacobs Autosupply kl1630, også ned og mekke på merca...godt mulig jeg legger ut bilder av kassa og ledninger senere ikveld om jeg finner ladern til kameraet..hmm...

Guest wicky
har du feilsøkt med alle de mulige feilene folk har postet her ?

nope...som du leser så er alle innlegg om meg og lady in red så....hehe..skal sjekke og feilsøke idag pluss legge ut bilder....aight?

Guest wicky

tror nok alle venter i spenning...hehe...vel...jeg har en god grunn til å ikke oppdatere denne tråden...why?vel...hadde en "ting" i bilen...og vedkommende tingen tygde først på digital cameraet mitt..og etterpå på så så "tingen" en ting hengende ned ved pedalene..og det skulle jo vedkommende tygge på..så....nå står bilen stille..og jeg må lodde flere ledninger på kickdown brytern...hva "tingen" er?

HaNy129.jpg

Guest wicky

vikki=jente

wicky=maaaaaan..... 8)

hehe..ja han idioten har tygd på den..så jeg gadd ikke kjøre den..står på verksted om noen vil stjele bilen :lol: menmen..har fått skilter på saaben da..på tide faktisk...

Guest Torres

For en fantastisk tråd. For en gangs skyld er det flaks jeg har manuell kasse, for her er det ikke en dritt å lære om kickdown! :lol:

Guest 300TDT
For en fantastisk tråd. For en gangs skyld er det flaks jeg har manuell kasse' date=' for her er det ikke en dritt å lære om kickdown! :lol:[/quote']Da har ikke du HELLER fulgt med, det var nevnt flere ting å feilsøke på i de første innleggene. Før det ble klart at Wicky ikke gidda gjøre noe i sin ende, og hunden spiste restene.

Guest kodvaag
hadde en "ting" i bilen...og vedkommende tingen tygde først på digital cameraet mitt..og etterpå på så så "tingen" en ting hengende ned ved pedalene..og det skulle jo vedkommende tygge på..så....nå står bilen stille..og jeg må lodde flere ledninger på kickdown brytern...hva "tingen" er

ting, ting, ting, ting, ting.

Har en seksåring med samme problemet som deg! :D

Hun kaller alt for "ting" og ikke klarer hun fikse kickdown heller. (For at hun ikke gidder prøve)

- "Hva sher a?"

- "Wicky har gitt mercha til voffa."

Seriøst, jeg trodde faktisk du skulle gå ut og gjøre som jeg sa i begynnelsen av tråden.

Guest Sondre B. Bjelland

hmm..får vel mekke litt på den på torsdag..lei av å kjøre w123 med 14toms piggdekk og uten anlegg..pluss at jentene på jobben blir ikke så særlig imponert av den... :wink:

Hmm... Så jenter blir imponert av unge gutter i gamle W124? Det må jeg notere :wink:

8)

Guest wicky

Hmm... Så jenter blir imponert av unge gutter i gamle W124? Det må jeg notere :wink:

8)

vel...min w124 har vel litt større tiltrekkingskraft på jenter (svenske blondiner) enn w123..menmen..mandag blir det mekk igjen ja...cool...

Guest Marko
vel...min w124 har vel litt større tiltrekkingskraft på jenter (svenske blondiner) enn w123..menmen..mandag blir det mekk igjen ja...cool...
Uffda........Er det sånn og forstå at det er bilen som er avgjørene for om du har mulighet for å score hos damen :roll: Hvorfor ikke bare kjøpe SL med en gang da :idea: så er du sikra.....