Guest kodvaag Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 om jeg ikke må til bøøøø og hente resten av klærne mine... Glemte du de hos Lady in red? Kanskje typen kom og wicky måtte flykte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Glemte du de hos Lady in red? Kanskje typen kom og wicky måtte flykte? Ha ha ha... For det første så bor jeg ikke i BØ,,men i Skien(STOR forskjell).. Og for det andre så ville jeg aldri rota meg borti Wicky.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 fikk dessverre ikke sjekket strøm og slikt idag da det ikke var ledige plasser på verkstedet på haugenstua..MEN..imorgen er jeg tilbake med full rapport...om jeg ikke må til bøøøø og hente resten av klærne mine...Glemte du de hos Lady in red? Kanskje typen kom og wicky måtte flykte? Ha ha ha...For det første så bor jeg ikke i BØ' date=',men i Skien.. Og for det andre så ville jeg aldri rota meg borti Wicky.. [/quote']Hvorfor skal Wicky til Bø for å hente resten av klærne da??? ( spøk ) (en dårlig en ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Hvorfor skal Wicky til Bø for å hente resten av klærne da??? ( spøk ) (en dårlig en )Kanskje fordi han bor der oppe..?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Fins det noen likhetstrekk mellom jenter i klubben vår og de i militæret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 Fins det noen likhetstrekk mellom jenter i klubben vår og de i militæret? Hhmm..,mente du nå da..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 vel..om folk ikke slutter å blande meg og lady in red så...jahh..da skal jeg lage kjæreste par av alle de mannlige medlemmene her...aight?jeg har bodd i bø, telemark fra august frem til nå nylig da jeg flyttet tilbake til Oslo da jeg fikk meg fast jobb her.tok ikke med alle klærne/tingene mine når jeg kom til oslo for to uker siden, så jeg skal opp og hente resten. Jeg og lady in red skal nok ikke rote, why?she got a boy, and me want manymany girls..not only one eller no slikt no..anyway..slutt å lag slikt tull ut av det og kom tilbake til topic..nemlig kickdown på merca mi... AIGHT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 ...tilbake til topic..nemlig kickdown på merca mi...Trodde alle venta på deg der...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 lag ny topic om kickdown.. denne handler nå om jenter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 lag ny topic om kickdown.. denne handler nå om jenter hehe..så du skal nå starte med å legge ut bilder av dama di?så kan alle fortsette?cool... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 ...tilbake til topic..nemlig kickdown på merca mi...Trodde alle venta på deg der...? hmm..får vel mekke litt på den på torsdag..lei av å kjøre w123 med 14toms piggdekk og uten anlegg..pluss at jentene på jobben blir ikke så særlig imponert av den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 ahaa.....jobb intervju på Jacobs Autosupply kl1630, også ned og mekke på merca...godt mulig jeg legger ut bilder av kassa og ledninger senere ikveld om jeg finner ladern til kameraet..hmm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 har du feilsøkt med alle de mulige feilene folk har postet her ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 har du feilsøkt med alle de mulige feilene folk har postet her ? nope...som du leser så er alle innlegg om meg og lady in red så....hehe..skal sjekke og feilsøke idag pluss legge ut bilder....aight? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 tror nok alle venter i spenning...hehe...vel...jeg har en god grunn til å ikke oppdatere denne tråden...why?vel...hadde en "ting" i bilen...og vedkommende tingen tygde først på digital cameraet mitt..og etterpå på så så "tingen" en ting hengende ned ved pedalene..og det skulle jo vedkommende tygge på..så....nå står bilen stille..og jeg må lodde flere ledninger på kickdown brytern...hva "tingen" er? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Der har vi det. Hunden har SPIST Wicky's kickdown. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Der har vi det. Hunden har SPIST Wicky's kickdown. eller wickys ...... Forrsten; er ikke wicky ett jentenavn? M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 vikki=jentewicky=maaaaaan..... hehe..ja han idioten har tygd på den..så jeg gadd ikke kjøre den..står på verksted om noen vil stjele bilen menmen..har fått skilter på saaben da..på tide faktisk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Torres Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 For en fantastisk tråd. For en gangs skyld er det flaks jeg har manuell kasse, for her er det ikke en dritt å lære om kickdown! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 For en fantastisk tråd. For en gangs skyld er det flaks jeg har manuell kasse' date=' for her er det ikke en dritt å lære om kickdown! [/quote']Da har ikke du HELLER fulgt med, det var nevnt flere ting å feilsøke på i de første innleggene. Før det ble klart at Wicky ikke gidda gjøre noe i sin ende, og hunden spiste restene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 hadde en "ting" i bilen...og vedkommende tingen tygde først på digital cameraet mitt..og etterpå på så så "tingen" en ting hengende ned ved pedalene..og det skulle jo vedkommende tygge på..så....nå står bilen stille..og jeg må lodde flere ledninger på kickdown brytern...hva "tingen" er ting, ting, ting, ting, ting. Har en seksåring med samme problemet som deg! Hun kaller alt for "ting" og ikke klarer hun fikse kickdown heller. (For at hun ikke gidder prøve) - "Hva sher a?" - "Wicky har gitt mercha til voffa." Seriøst, jeg trodde faktisk du skulle gå ut og gjøre som jeg sa i begynnelsen av tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 ...tilbake til topic..nemlig kickdown på merca mi...Trodde alle venta på deg der...? hmm..får vel mekke litt på den på torsdag..lei av å kjøre w123 med 14toms piggdekk og uten anlegg..pluss at jentene på jobben blir ikke så særlig imponert av den... Hmm... Så jenter blir imponert av unge gutter i gamle W124? Det må jeg notere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wicky Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 ...tilbake til topic..nemlig kickdown på merca mi...Trodde alle venta på deg der...? hmm..får vel mekke litt på den på torsdag..lei av å kjøre w123 med 14toms piggdekk og uten anlegg..pluss at jentene på jobben blir ikke så særlig imponert av den... Hmm... Så jenter blir imponert av unge gutter i gamle W124? Det må jeg notere vel...min w124 har vel litt større tiltrekkingskraft på jenter (svenske blondiner) enn w123..menmen..mandag blir det mekk igjen ja...cool... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marko Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 vel...min w124 har vel litt større tiltrekkingskraft på jenter (svenske blondiner) enn w123..menmen..mandag blir det mekk igjen ja...cool...Uffda........Er det sånn og forstå at det er bilen som er avgjørene for om du har mulighet for å score hos damen Hvorfor ikke bare kjøpe SL med en gang da :idea: så er du sikra..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marko Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Tro om jeg har sjangs for å score med denne Er vel dare for at det må innføres kølappsystem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts