Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skall ikke le av andres ulykke, men kunne ikke annet av han som mista bak-fangeren sin.

Hva forventer du når du kjører igjennom en elv av vann med den le veggen der.

Passerte et likt området imorges, og er egentlig skremt av hvordan folk oppfører seg.

På fortauet ved siden av denne veien, var det flere skolebarn/ungdommer som gikk.

Men det virket ikke som bilistene syns det var noe og bry seg med, farten var så og si uendret.

Det virket nesten som om det var konkurranse i å holde høyest mulig fart igjenom denne lokale innsjøen.

Ønsket at noen av de skulle være så heldige at de fikk vann opp i luftinntaket og havarerte hele dritten slik de kjørte, hadde

vert en fin lærepenge det.

Posted

Mercedesen som kommer helt på slutten der.

http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article1456375.ece

Hehe det kan ikke ha vært langt unna.......:D

Skall ikke le av andres ulykke, men kunne ikke annet av han som mista bak-fangeren sin.

Og i tillegg greier å si det koster 9000,- å fikse den leppa der.. er jo mer enn verdien a bilen jo. :P

Posted

Jeg skulle hatt mere enn 9000 spenn for å kjørt rundt med noe så fælt...

Men det er jo let hårreisende, at det ikke forsvinner vann fra en slik plass, rett ved vannet og greier...

Posted

Er jo Finns 190 :) Nå får kona høre det tenker jeg.

Den som holdt på å dra i ræva på en annen bil helt på slutten var vel en 124 .. ?

Posted

Og i tillegg greier å si det koster 9000,- å fikse den leppa der.. er jo mer enn verdien a bilen jo. :P

Dette er naturens hevn for dem som kjører overstyla kebab-traller.  :D

Posted

Snakker om oversvømmelse så hadde vi jo en knallbra episode på Stord når eg gikk på bilfag der. Var ganske så dypt og sperret av en av hovedveiene inn til Leirvik samt de vidergående skolene :lol: :lol:

vttnedevedskolen.jpg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...