Jump to content

Recommended Posts

Posted

På kveldens treff ble det diskutert og lagt planer for årets vårtur. Siden vi ikke har hatt noen spesielle arrangementer så langt i det nye året var tanken å gjøre noe mer ut av vårturen enn vi har gjort før. Vi har stående invitasjon til å besøke våre gode venner hos Kvam Auto i Norheimsund og jeg tenkte at en vårtur med besøk dit hadde vært midt i blinken. Som mange vet finnes det en ganske betydelig samling av Mercedesbiler som varierer i årsmodell fra 1930-tallet og helt til i dag. Vi vil få omvisning i verkstedet og selvfølgelig får vi se på bilene og kjenner jeg husverten rett går han nok ikke av veien for å ta oss med en liten tur i noen av de historiske doningene.

Vi har noen tanker for andre aktiviter også som det vil komme mer informasjon om senere. Siden det tross alt er et lite stykke å kjøre inn til Hardanger og vi har en del vi skal rekke over mens vi er der inne synes det som en god ide å overnatte fra lørdag til søndag. Med overnatting innkalkulert rekker vi faktisk over enda mer; som f.eks god mat og drikke i hyggelig selskap utover kvelden. Planen er å finne et overnattingsopplegg som passer de aller fleste sitt budsjett.

Vi har altså en god plan på hva vi skal gjøre, men vi savner en tidsplan. I kveld ble 8. til 9. mai lansert som en passende dato, men da kan ikke undertegnede være med. Vi bestemmer fritt selv når vi vil reise, men det hadde nok vært en fordel å få fastsatt en dato så fort som mulig. For vår egen komfort sin del er det fordelaktig å ta turen i mai, men jeg må få minne om at siste helgen i april har slått veldig heldig ut for oss før rent værmessig.

Siste helgen i mai er det som kjent landstreff så denne helgen er utelukket. De 2 ledige helgene i mai (sett bort fra 8. mai) er i forbindelse med 1. mai og 17. mai. Slik jeg ser det blir det best å enten ta 1. mai-helgen eller vente med hele turen til etter landstreffet.

Denne tråden kan brukes til å diskutere dette interessante emnet. Jeg sender mail til alle i tillegg og i den forbindelse vil jeg atter en gang minne om at de som ikke får mail fra lokallag Bergen kan melde seg på listen ved å sende en melding til meg på bergen@mbentusiastklubb.com.

Posted

Jeg skal lever min bacheloroppgave den 27 mai, så frem til det ser jeg for meg at jeg kommer til å være opptatt. Så for min del hadde det vært greit at det ble etter det. Men kanskje blir det for sent? Gjør det som blir best for flertallet :D

• 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...