Guest Bjørn Arve Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Har en 97mod e200t der taklyset ikke virker på noen av dørene, men jeg får slått på manuelt med bryterene i selve lampa 1) Hva kan være feil??? 2) Er det 1 rele som styrer lyset fra dørbryterene og hvor sitter det?
Roger H. Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 2; Det er Canbus som styrer lampa di.... 1; Kan bryter'n for dørfunksjon være aktivert? Jeg har selv greid å trykke en del på de bryterne til jeg forstod hva som var aktivert... Det er en bryter med et symbol for dørene, denne gjør at lyset ikke fungere når dørene åpnes, men det er fremdeles fullt mulig å slå på med brytern i forkant.
Guest Bjørn Arve Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 takk for svaret jeg får sette meg ned å prøve alle mulige kombinasjoner
Guest gjesten Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Sitter alle pyntelistene rundt dørlåsen på dørtrekkene?
Guest Bjørn Arve Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 alle pyntelistene sitter på plass, men finner ikke bryteren for bakluka men den sitter sikkert i låsen, får demontere litt å feilsøke
Guest Bjørn Arve Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 problem løst!! det var den ene pynteringen rundt låsen på døra som ikke låg i sporet sitt, så bryteren ble ikke trykt langt nok inn igjen takk for innspill
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now