Cabcruser Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Noen som vet om det blir trangt for soltaket, hvis man har lakket taket og setter i ny gummi list rundt luka til soltaket?
FrodeS Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Noen som vet om det blir trangt for soltaket, hvis man har lakket taket og setter i ny gummi list rundt luka til soltaket? Kan jeg aldri tenke meg, men jeg VET ikke. Den lista rundt tetter ikke ordentlig og er ganske myk, så jeg tror det er litt slingringsmonn.
Rolf Åge Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 Det er nok litt slingringsmon, men ikkje mye.. jeg bytta soltak på min for en stund siden, det ble littegranne skeivt satt inn. dermed går det tregt.. Kansje prøve å montere soltak kassetten å prøvekjøre det før du monterer hele taket,stolpebekledning osv?
Einar Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Det er nok ikke plass til mange lagene med lakk der, pluss ned rundt kantene før lakking om du kan.
Guest gjesten Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Har montert veldig mange som luke og tak er blitt lakket. Aldri hatt problem med trange luker. Prøv å flytt luka lengere frem slik at du får mere klaring bak. Er det når den skal ned den går tregt?
Cabcruser Posted March 13, 2010 Author Posted March 13, 2010 Var bare et spørsmål, har ikkje prøvd.... Men nå er ny pakning annkommet så blir ikkje lenge til før jeg får prøvd
Guest gjesten Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Håper du ikke tar helt til tårer når du merker hvor mye trangere det er med ny pakning.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now