Fredrik B Posted March 9, 2010 Posted March 9, 2010 ja, da var det gjort. Andre gangen jeg blir stående i den store mørke skogen. For ca. 3 år siden ble jeg stående i levangerskogen med en 2er golf uten luft i hjulet, å denne gangen står jeg ca 1mil inn i skogen fra Leksvika.↲Så dette er kun e kjedetråd mens jeg venter på bergingsbil som kommer om 2 timer.↲Så min tanke er da: hva gjør man når det er -5, kraftig snødriv midt i bekkmørke skogen på senvintern? Jeg sitter å koser meg på forumet via telefonen, hører på musikk å håper på at wrong turn ikke er basert på en sann historie noen som har opplevd noe av det samme? Kan jo legge til at jeg skulle på jobb kl.0200
Fredrik B Posted March 9, 2010 Author Posted March 9, 2010 kan jo legge til at jeg nå er løs igjen. Hva har jeg lært av dette? Jo, stol ikke blindt på gpsen, den tar ikke hensyn til snøvær å type bil. 320 coupe er en dårlig bil når det kommer til igjensnødde skogsveger
Lorns Stavrum Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 du har ikke vurdert bil som drar på alle hjula, for kjøring utenom asfaltvei.
Fredrik B Posted March 10, 2010 Author Posted March 10, 2010 du har ikke vurdert bil som drar på alle hjula, for kjøring utenom asfaltvei. Fikk meget lyst på gammel land-cruiser, patrol eller lignende etter at viking kom med en slik å dro meg opp 320en var absolutt ikke god på mørke skogsveger i tett snødriv
FrodeS Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Blir man stående fast, så er det ikke været sin skyld, men føreren som ikke har snudd i tide .. Hvordan ble det med senkesett på denna bilen, Fredrik?
Einar Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Senka MB med RWD funker jo fint offroad det, så lenge man ser begrensingene, det gjør ikke jeg mener mange, men jeg kommer meg da fram, bunnpanna er en begrensning.
Fredrik B Posted March 11, 2010 Author Posted March 11, 2010 Blir man stående fast, så er det ikke været sin skyld, men føreren som ikke har snudd i tide .. Hvordan ble det med senkesett på denna bilen, Fredrik? Det er sant. I dette tilfellet satte jeg meg fast idet jeg drev med snuopperasjonen.- Var ikke mange mulighetene på denne vegen Senkesett er bestillt, da bilen så ut til å vade på stylter når 19" hjula kom på
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now