Øyvind B Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Noen her som har noe formening om hva mine 17" Lorinserfelgene kan være verdt?
FrodeS Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Dessverre virker det som mange mener at brukt er brukt, og brukt er billig, bare fordi man får noe ræl rimelig hos sharif. Mine 20 år gamle lorinsere er fortsatt helt runde. Dessverre har to av dem fått en del steinsprut, men det får så være. Andre klager jo over lakkslipp og irring etter bare noen få år. Lorinser leverer tvers gjennom kvalitet. "dessverre" er jeg godt forsynt med lorinsere allerede, ellers skulle jeg kommet med et bud Det var en som sleit lenge med å få solgt noen RS90 under "til salgs" for litt siden.
Arnt Posted March 13, 2010 Posted March 13, 2010 Hvor brede er de? Mellom 8 og 9"? Vil jo påstå at bruktprisen på et slikt sett med klassikere bør ligge på minimum 4-5000kr med dekk. Hvertfall hvis stand er bra (ikke kantkjørt av større betydning, ujevne eller irret)
Øyvind B Posted March 13, 2010 Author Posted March 13, 2010 Flere bilder i tilsalgstråden: http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=37042.0
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now