Jump to content

Recommended Posts

Posted

Heihå!

Lurer på om Dotz felger er noe å satse på? Tenker da på kvaliteten.

Fikk et kjempe tilbud på nye 8x18" og 9x18" Dotz Mugello med dekk dim. 235 40 18 foran og 265 35 18 bak. Har googlet en del, men finner bare bilder av BMW og Vag med disse felgene. :? Er det noen som har / har sett bilder av w211 med disse felgene? Er livredd for at det blir seende for mye "BMW" ut. :x

Felger er ikke noe jeg kjøper hver dag, så her bør spikeren treffes på hode. :lol:

Bilde av felgen

Dotz_Mugello_19Zoll_2.jpg

Posted

Dette er ordentlige kvalitets-felger, og jeg vet om mange Mercedeser som kjører rundt med disse. Jeg solgte bl.a. et sett med slike i 19" til en CLK. Dessuten så er de ikke helt ulike mine BBS LeMans som jeg kjører med på min E320T CDI, så du kan jo bare ta en liten titt i tråden min om du syns slike felger passer eller ikke til Mercedes.

Dekkene som står på ser derimot ut til å være heeeelt i andre enden når vi først snakker kvalitet...

Posted

Dette er ordentlige kvalitets-felger, og jeg vet om mange Mercedeser som kjører rundt med disse. Jeg solgte bl.a. et sett med slike i 19" til en CLK. Dessuten så er de ikke helt ulike mine BBS LeMans som jeg kjører med på min E320T CDI, så du kan jo bare ta en liten titt i tråden min om du syns slike felger passer eller ikke til Mercedes.

Dekkene som står på ser derimot ut til å være heeeelt i andre enden når vi først snakker kvalitet...

Høres lovende ut.  :D

Vist du tenker på dekket på bilde, så er det bare et bilde jeg fant på nettet. Jeg får Nankang dekk. Ikke at det er de dyreste og beste dekkene, men jeg kjørte med det i fjor på 200E`n (225 50 16) og de hadde jeg veldig god erfaring med.

Posted

Kule felger :)

Nankang er absoulutt ikke bra om du liker og tråkke på litt og misliker dekkstøy!!!

har hatt 3sett med NS2 het dem vel..søppel..Hankook og Dunloop Sport Max er veldi bra og henger på veien i godt over 200 :) bra pris også! hadde dette på en den nest siste bmw vi hadde og var kjempe fornøyd.. Nå er det hankook med 265/30.19 bak og funker veldig bra det :)

Posted

Kule felger :)

Nankang er absoulutt ikke bra om du liker og tråkke på litt og misliker dekkstøy!!!

har hatt 3sett med NS2 het dem vel..søppel..Hankook og Dunloop Sport Max er veldi bra og henger på veien i godt over 200 :) bra pris også! hadde dette på en den nest siste bmw vi hadde og var kjempe fornøyd.. Nå er det hankook med 265/30.19 bak og funker veldig bra det :)

Hmm, mulig Nankang blir dårligere til større dim. man skal ha. Var ihvertfall veldig fornøyd med NS II på 200E`n jeg hadde. Både støysvak og satt rimelig godt (bilen hadde bare 118hk). Tar en råsjangs og prøver Nankang først, så får jeg heller ta konsekvensen av det om de ikke holder mål. Hastigheter rundt 200km/t i en E200k? Nei, det er noe jeg rett og slett ikke har tid til.  :lol:

Posted

Nankang er mere enn bra nok for min del, til den prisen skal jeg greie å leve med at det ikke er High-end dekk, men har hørt folk være litt mindre fornøyd når det kryper over 18".

Har hatt Nankang på 17" og 18" uten problemer, NS-2.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...