Guest Chris mbsca Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Jag tycker inte om att ni censurerar bort inlägg där jag ger förklaringar till händelser som rör fler här!!!!!! Quote
Guest Geggi Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Der er jeg faktisk helt enig! Temaet som ble diskutert var jo tydeligvis noe som engasjerte mange ganske så sterkt og det var jo greit å få begge sider av saken frem. Det hadde vært mulig å heller sensurert deler av innleggene som var litt vel "hissige" men er i utgangspunktet uenig i at det skal sensureres... Det er voksne folk som er inne på forumet og såpass takhøyde bør vi ha. Hvis nivået på debatteringen når uante høyder for enkelte sarte sjeler så bør det gå an å oppfordre til finere ordbruk eller sensurere innlegget, men ikke hele tråden.... En annen ting er at det må kunne komme en forklaring på inngripenen og ikke bare slette for eget fote Quote
Guest Bjørn Mohn Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 OK, jeg beklager delvis, fort gjort å ta i for mye. Tråden har vært lenge nok ute til at folk har fått en oppfatning av saken. @Chris. jeg er enig i at du også skal få si din versjon. Men som Alexander nevnte, kan ikke du og vedkommende ta dette på PM eller mail. Men legg gjerne ut noen ord til. Jeg vet du har hatt en tung stund. Jeg er sikker på at du og din kunde blir enige til slutt. Til dere andre, av og til så sklir tingene ut her på forumet og vi må¨desverre moderere dere litt, noen ganger moderere vi litt mer enn nødvendig men... Quote
Alexander Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Til dere andre' date=' av og til så sklir tingene ut her på forumet og vi må¨desverre moderere dere litt, noen ganger moderere vi litt mer enn nødvendig men...[/quote'] Fort gjort, vet hvordan det er. Men dessverre må det til. Jeg også vil anbefalle Christian å legge ut sin versjon her. Sikkert mange som ikke vet hva han har gått igjennom den siste tiden. Quote
Guest amorino Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Det er minst tre sider av en sak (!!) og denne har tydeligvis dype, personlige hendelser som bakgrunn. Jeg synes ikke det blir rette forum for dette! Butikk er butikk, det er rett nok det. Men av og til kommer følelser i veien for ting. Det må man respektere! Jeg synes det var rett å slette tråden, fordi det blir for mye personlig her. Og jeg tror at det er best at de to involverte her ordner opp seg i mellom, slik andre også foreslår! Det finnes alltid minst tre løsninger også, gjøre det ikke? Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 hva handlet dette om a? Tipper det er tråden om MBSCA Shoppen som tok av litt..Ser den er borte..Nok om det. Quote
Recommended Posts