Guest jimriaz Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Noen som vet hvor mye det koster med TV tuner til Comand? Har med DVD, men uten TV tuner.. Quote
Guest Geggi Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Vet bare at TV-tuner (860) koster 9820,- ekstra hvis det bestilles samtidig med Comand (211-modell) Quote
Guest Johan Stub Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Jeg ser en del på TV hjemme, men det å se på TV i bil er litt fremmed for meg. Hvor bra blir egentlig kvaliteten og hvorfor gjør man det egentlig? Er ikke bil noe man gjør andre ting i enn å se på TV? Quote
Guest Geggi Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Greit å ha når man venter på ferge, kona på kjøpesenteret osv Quote
Guest Johan Stub Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Ferge - hva er det? Hvorfor venter du på den? Kan du ikke bare kjøre broen? Veenter utenfor shoppingsentre - dagtid/ettermiddag; såper, barne-TV og skole-TV Er du sikker på at det er verd alle pengene? Quote
Guest jimriaz Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Når man først har DVD, kan man jo like greit ha TV også.. Quote
Guest Johan Stub Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Men hvordan blir egentlig kvaliteten på bildet i bilen? Quote
Guest GammelGul Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Billedkvaliteten er tålig bra, men jeg føler ubehag ved å se på TV på noe mindre enn 32 tommers skjerm. Quote
Guest ØHN Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Ferge - hva er det? Hvorfor venter du på den? Kan du ikke bare kjøre broen? Veenter utenfor shoppingsentre - dagtid/ettermiddag; såper' date=' barne-TV og skole-TV Er du sikker på at det er verd alle pengene?[/quote'] Skole - TV er helt klart undervurdert Quote
Guest morts63 Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Tja? Spørsmålet er kanskje hvor godt TV-signal man får "mellom bakkar og berg"? Og - er det ikke snart slutt på bakkesendingene, slik at det kun er digital-TV som gjelder? Da blir det kanskje også et spørsmål om hvor lenge man får glede av en slik "investering" - i såfall? Quote
Recommended Posts