Guest Redvar Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Da sjer det igjen! Nokk en tulling som tar livet av andre uskyldige i traffiken.Og det verste er han gjør det for ANDRE gang. Også ligger fokus i og ta oss som er så uheldige og velter noen få km/t over fartsgrensa. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107057 Samtidig bet jeg meg merke i denne utalesen. Bare tre måneder etter at han kjørte ned 16-åringen som omkom, unnlot han ifølge politiet å stoppe for trafikkontroll. Det var i går ikke klart om han også ble straffet for dette. Og på toppen er av det hele er det skattebetlerne som sponsa turen. Quote
Guest Johan Stub Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Det sies ofte at en sak har minst to sider. I dette tilfellet håper jeg virkelig det! Quote
Guest Johan Stub Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Noen som har hørt noe mer i denne saken. Har den fler en en side? Quote
Guest Geggi Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Du går for en kjapp "Mega-poster" ser jeg Quote
Guest Johan Stub Posted September 19, 2005 Posted September 19, 2005 Vi har flere forran oss Geggi! Stå på!! Quote
Recommended Posts