Tor Olav Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 såg denne var postet på eit av de andre forumene og tenkte dette kan jo eg jo poste her også... satt nesten me ei lita tåre i øye når eg ser alle dei gamle fine bilane går i pressa :(
FrodeS Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Vi får kose oss med denne i stedet, den er mye hyggeligere http://www.youtube.com/watch?v=3rv2-DYgzcY
Jinx1 Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 såg denne var postet på eit av de andre forumene og tenkte dette kan jo eg jo poste her også... satt nesten me ei lita tåre i øye når eg ser alle dei gamle fine bilane går i pressa :( Er ikke dette straffbart??? Disse folkene burde vært buret inne....
FrodeS Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 Et vrak er et vrak, om det står Ford, Toyota eller Mercedes i grillen Sant det, en ford entusiast ville trolig sakt akkuratt det samme også. Den filmen Frode la ut er egentlig utrolig flott. Tenk på hva en bil er igjennom i løpet av dens levealder, og hva vi opplever med disse. Det er dette som gir bilene sjel! Det er derfor man får skikkelig vondt av å se dem gå i pressa Det er ikke noe trivelig å se dem i pressa, men de bilene i filmen ser rimelig slitne ut, og da er det kanskje like greit. Så får vi heller konsentrere oss om å ta vare på de som er noe å ta vare på.
Einar Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Se på alle de uvurderlige delene da, og ett par av bilene ser jo bedre ut enn dem som ruløler langs veiene. vi får aldri de gamle bilene tilbake. Men tenk de nye bilene da, putte dem i 2-300* så samler man dem i ei bøtte med plastikk etterpå.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now