Jump to content

Recommended Posts

Posted

Kjempekjekt å endelig se deg på forumet Leif :D :D

Vi tåler MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSE bilder og info om denne råtassen av en C-klasse!!!

Her er et par bilder jeg tok på 1.mai-treffet på Jærhagen ifjor sommer;

P1040927.jpg?t=1267349324

P1040928.jpg?t=1267349448

P1040969.jpg?t=1267349617

Håper du stiller opp på Jærhagen iår også 8)

Posted

Takk, takk :D Bilen står godt lagret nå gleder meg til våren.

Klart jeg stiller på Jærhagen Charlie tenkte også vi skulle til Gol i år.. 8)

Posted

Jeg vet at det er en slik til i norge, vet noen om flere hadde det vært kjekt å vite. Har hatt bilen i 2 år og har total restaurert den.. 8) og e kjempe fornøyd med den :D

Posted

Så en sølv stasjonsvogn som det sto C43 på, på Smart Club på Alnabru for noen år siden. Så ikke noen eier, så fåglane må vite om det var merketrimming eller hva det var :)

Posted

sett en til salgs(sølv stv), sto mellom oslo og drammen mener jeg.

så er det en i skien som er planlagt ombygd(mulig c180). Noe er flyttet over,men mangler noe jobb.

har du fått "grisekjørt" litt med bilen??

lurer på åssen girkasse komuniserer med den høyre pedalen???

Grunn:

vurdere å lage banebil av en slik.

Posted

Jeg kjøpte denne som en orginalbil i Berlin, kjørte hjem(kjempetur) hadde en C180 som jeg søkte ombyggning på og fikk dette godkjent og ribbet 180 en totalt! restaurerte karosseriet totalt og lakker dette innv/utv for så å montere alt og da mener jegalt fra C 43 amgen..:) Tok meg ca 7-8 mnd sammen med 3 ivrige sønner ble den ferdig i 2008 rett før Gatebil i Kristiansand hvor vi fikk 2 plass i øvrige merker..

I dag får du ikke godkjent ombygging pga vektene, min er reg som en 4 seter. Jeg er sykt godt fornøyd med bilen har jo kjørt den slik den skal men aldri på bane (ser frem til det) girkassen syntes jeg funker bra sammen med motor..

Her med nye felger. :)img4150u.jpg

Posted

full restaurering så tenkte jeg å montere EVO 1 styling(har et liggende) dette blir bilen til en av sønnene :) Så vi har 3 år på oss men han er tvilling så nestemann jakter også etter maken så det blir vel en parallel restaurering :D Kos det at gutta har sunne interesser så er det jo kjempe gøy også 8)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...