Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg er på jakt etter noen deler til E-klassen som er litt for dyre til å kjøpe nye (siden de strengt tatt ikke er nødvendige - som med alt som er moro). Er det noen som vet om opphuggere med 211er på plassen? Både i Norge og utlandet er interessant. :-)

Posted

Jeg trenger fremre sideruter med delenr:

A211 720 0120 (venstre)

A211 720 0220 (høyre)

..og eventuelt bakrute med delenr:

A211 670 0280

Dette er SUNGATE-ruter, det står også "VSG-IR" i tekstfeltet.

Jeg er også interessert i en alcantara solskjerm for førersiden i lys grått..

Posted

Jeg sjekket litt på linkene dere tipset om, og fant noen deler hvor chassisnr var lagt ut sammen med delen - utrolig praktisk, men dessverre ingen treff på delene jeg trenger. Jeg sendte forespørsel om dette til en opphugger for en stund siden og fikk til svar "Hvem vet :-)".. Dersom det er noen som er kjent for å ha nyere biler for demontering så går det i det minste an å kontakte dem direkte :-)

Posted

star bildeler (69339010) og arendal bilelektro(37059170) har begge kontakter i belgia(arendal sa de brukte den største MBhuggeren i verden).

så er det som sagt Båstad bildemontering(69828033) å hauk motors(35544994).

bergen MBhugg(56144110) er et alternativ å flere i oslo omrd. som Brundstad motor(67972060 litt vanskelige å nå) og autoimport(90640201).Adamstuen er nok ikke den som kan ha noe så nytt,men kan jo prøve.

Kan jo å sjekke med Bos å en skadeavdeling å høre om de har kassert noen slike nylig.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...