Stjerneglis Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 Hvordan peiler man olje elektronisk på denne bilen? Jeg klarte ikke å finne menyen for peiling av motorolje på min nabos facelift E280T CDI. Den gikk rett fra "antall km igjen til service" til "overvåking av lufttrykket i dekkene" og deretter til "digital speedometer/utetemperatur" når jeg trykker på piltastene på rattet? På min egen bil er motoroljepeilefunksjon å finne her...
HolgersEN Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 Denne bilen har peilepinne på venstre siden i bakkant av motoren mot torpedoveggen
Stjerneglis Posted February 26, 2010 Author Posted February 26, 2010 Denne bilen har peilepinne på venstre siden i bakkant av motoren mot torpedoveggen OK, jeg skal be ham se nærmere etter! Regner med at det er på førersiden du mener...
HolgersEN Posted February 26, 2010 Posted February 26, 2010 Denne bilen har peilepinne på venstre siden i bakkant av motoren mot torpedoveggen OK, jeg skal be ham se nærmere etter! Regner med at det er på førersiden du mener... Jupp :D Er et lite rødt deksel med peilepinne på som du drar opp
Stjerneglis Posted February 26, 2010 Author Posted February 26, 2010 OK takk for hjelpen Terje Nå har jeg enda en grunn til at han må melde seg inn i klubben hehe!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now