Jump to content

bærekule w124

Recommended Posts

Posted

er d noen som har en bra metode for å skifte bærekule??

er en 200 89 mod

takker for alle svar som blir gitt :D

Posted

Beste tipset er å sause inn hele greia i rustløser, kappe et kryss i bunnen av kula og kappe kula på toppen. Å slå den ut med slegge. Jeg satte en bukk under bærearmen for å støtte opp. Husk at fjøra sitter i spenn forran slik at du må ha skikkelig fjørklemme.

Tror jeg bruke 5timer på jobben, etter masse frustrasjon og bannskap. Sportline har fast kule og 4-matic har skrudd kule (forøvrig skifta på 30 min :D)

Posted

Selv har jeg pleid å ta ut bruene å ta dem  pressa, men så fikk jeg en kompis til å hjelpe meg å skifte den, kula var skifta på under 30 minutter, med hjelp av litt slagverktøy, mothold, dorer og ei passende hylse.

Men det er alltid noen som sitter verre enn andre, og en 200 har pressa kuler ja.

Guest gjesten
Posted

Eller bare trykke på en knapp så er den ute.Noen jobber er bedre med ordentlig pressverktøy.

De trenger ikke å merkes lengere.Kjenn at den kan roteres langs kanten 360 grader.

Posted

Forsket på det der og kom til at biler med over 200 hk har sveisede, biler med under 200 hk har faste. Sportline eller ei. :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...