Jump to content

Recommended Posts

Posted

MBSCA inviterer til treff igjen. Nå ser det ut til å bli både utstilling og banekjøring.

Se innbydelse under :

Hej min Vän!

Här kommer en speciell inbjudan till dig, eftersom jag tycker det skulle vara extra kul att se dig på denna tillställning i sommar!  :wave:

Jag lovar att detta blir något extraordinärt och minnesvärt, för att inte säga "förbaskat sköj!"  :headbang:

Ta gärna med dig hela Mercedes Entusiastklubben!  :-D

Hoppas verkligen att vi ses!  :thumbup: 

PS! Meddela gärna att du kommer via PM, eller direkt i tråden; http://www.mbsca.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=58141

Med Vänliga Hälsningar!

André

image002o.jpg

image002v.jpg

image002f.jpg

image002h.jpg

image002pu.jpg

.......................image002gfb.jpg

..........................image002bn.jpg

.......................image002cu.jpg

.......................image002ep.jpg

.............. ********************************************************************************

image002jo.jpg

image002gc.jpg

image002qe.jpg

................................................................................ TIPS PÅ BOENDE/LOGI;

image002di.jpg 

image002oc.jpg

image002pi.jpg

image002pm.jpg

................................................................................ HUR MAN HITTAR;;

image002c.jpg

image002zxf.jpg

image002bj.jpg

_____________________________________________________________________________________________

OBS!

Alla frågor rörande träffen besvaras av mig, antingen via PM eller direkt här i tråden!

PS! Bekräfta gärna här i tråden ifall du tänker komma och gärna också ifall du tänker att köra "Blackrace"!  :wink:

Väl mött!

André MBSCA    :wink:

_____________________________________________________________________________________________

• Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Posted

30 mil fra Oslo. Blir nok en gjeng som drar hit ja

Mulig vi legger opp til en aldri så liten ferie med hele familien. Har vært innom tanken på å besøke Pippi Langstrømpe land på samme turen.

Posted

Er det det samme som var på Skokloster ??

Og hva premier angår er de kun til de svenske bilene siden "Lady" ikke fikk sin med i fjor?

Var vel litt rot ang det i fjor syntes jeg. :?

Kunne godt tenkt meg en tur med S'n om ikke annet for å se..

Blir vel kanskje mange nedover siden det ikke er så langt dit ned ?  :D

Posted

Er det det samme som var på Skokloster ??

Og hva premier angår er de kun til de svenske bilene siden "Lady" ikke fikk sin med i fjor?

Var vel litt rot ang det i fjor syntes jeg. :?

Kunne godt tenkt meg en tur med S'n om ikke annet for å se..

Blir vel kanskje mange nedover siden det ikke er så langt dit ned ?  :D

Det er et treff. Det er ikke skokloster, men kanskje en slags videreføring. Premieringen var visst bra rotete, og de valgte å droppe all utlevering av premiene hvis jeg husker rett? Det blir jo bare tull hvis det kun er svensker som kan få premier.

Jeg kjenner jeg er skikkelig sugen på å få til en tur, men jeg gidder ikke dra alene...

• 1 month later...
Posted

Er det andre som skal på dette treffet??

Jeg er veldig sugen, men det er litt for tidlig å si ennå. Skal prøve å få det til.

Posted

spørs om eg skulle fått me meg ein kompis og reist dit ein tur kanskje, var jo ikkje så veldig langt inn i landet heller :D

Syns absolutt du sko gjort det Tor Olav!!

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted

Tror det blir tur på meg å

Du er jo nødt for å reise bort for å vise svenskene hvordan en 212 skal se ut 8)

Og ikke minst for å vise hvordan man stiller når det er treff i nabolandet :-)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...