FrodeS Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 MBSCA inviterer til treff igjen. Nå ser det ut til å bli både utstilling og banekjøring. Se innbydelse under : Hej min Vän! Här kommer en speciell inbjudan till dig, eftersom jag tycker det skulle vara extra kul att se dig på denna tillställning i sommar! Jag lovar att detta blir något extraordinärt och minnesvärt, för att inte säga "förbaskat sköj!" Ta gärna med dig hela Mercedes Entusiastklubben! Hoppas verkligen att vi ses! PS! Meddela gärna att du kommer via PM, eller direkt i tråden; http://www.mbsca.com/forum/viewtopic.php?f=23&t=58141 Med Vänliga Hälsningar! André ....................... .......................... ....................... ....................... .............. ******************************************************************************** ................................................................................ TIPS PÅ BOENDE/LOGI; ................................................................................ HUR MAN HITTAR;; _____________________________________________________________________________________________ OBS! Alla frågor rörande träffen besvaras av mig, antingen via PM eller direkt här i tråden! PS! Bekräfta gärna här i tråden ifall du tänker komma och gärna också ifall du tänker att köra "Blackrace"! Väl mött! André MBSCA _____________________________________________________________________________________________
Alexander Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Det er jo svært så sentralt også i år da Kan vel hende det blir en tur dit denne gangen. Lenge siden sist nå
Thor-Egil Andersen Posted February 25, 2010 Posted February 25, 2010 Dette så utrolig gøy ut. Jeg har veldig lyst å ta en tur
FrodeS Posted February 25, 2010 Author Posted February 25, 2010 Dette så utrolig gøy ut. Jeg har veldig lyst å ta en tur Det ser veldig gøy ut. Det er jo ikke så lange turen heller.
CHARLIE Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Hm... Hvor lang tid tar det å kjøre fra Strømstad i "familie fart" mon tro??
Thomas Madsen Posted March 10, 2010 Posted March 10, 2010 Er jo nesten så man kan svinge innom Ullared også
Alexander Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Hm... Hvor lang tid tar det å kjøre fra Strømstad i "familie fart" mon tro?? 2,5 til 3 timer tenker jeg
Einar Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Er jo nesten så man kan svinge innom Ullared også Shopping
Fredrik B Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 Dette så gøy ut. Kansje jeg tar meg en tur. Kansje det er flere fra Lokallag-Trondheim som blir med nedover?
Ronnie Westpold Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 30 mil fra Oslo. Blir nok en gjeng som drar hit ja
CHARLIE Posted March 11, 2010 Posted March 11, 2010 30 mil fra Oslo. Blir nok en gjeng som drar hit ja Mulig vi legger opp til en aldri så liten ferie med hele familien. Har vært innom tanken på å besøke Pippi Langstrømpe land på samme turen.
Stjernedama Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Er det det samme som var på Skokloster ?? Og hva premier angår er de kun til de svenske bilene siden "Lady" ikke fikk sin med i fjor? Var vel litt rot ang det i fjor syntes jeg. Kunne godt tenkt meg en tur med S'n om ikke annet for å se.. Blir vel kanskje mange nedover siden det ikke er så langt dit ned ?
FrodeS Posted March 17, 2010 Author Posted March 17, 2010 Er det det samme som var på Skokloster ?? Og hva premier angår er de kun til de svenske bilene siden "Lady" ikke fikk sin med i fjor? Var vel litt rot ang det i fjor syntes jeg. Kunne godt tenkt meg en tur med S'n om ikke annet for å se.. Blir vel kanskje mange nedover siden det ikke er så langt dit ned ? Det er et treff. Det er ikke skokloster, men kanskje en slags videreføring. Premieringen var visst bra rotete, og de valgte å droppe all utlevering av premiene hvis jeg husker rett? Det blir jo bare tull hvis det kun er svensker som kan få premier. Jeg kjenner jeg er skikkelig sugen på å få til en tur, men jeg gidder ikke dra alene...
CHARLIE Posted March 17, 2010 Posted March 17, 2010 Pokalene er vel bare lokkemat, for de leverer dem jo ikke ut likevel
CHARLIE Posted April 24, 2010 Posted April 24, 2010 Da har jeg og min familie booket hotellrom på Cafékrogen Mikaelsgården. Vi ankommer fredag
FrodeS Posted May 1, 2010 Author Posted May 1, 2010 Er det andre som skal på dette treffet?? Jeg er veldig sugen, men det er litt for tidlig å si ennå. Skal prøve å få det til.
Tor Olav Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 spørs om eg skulle fått me meg ein kompis og reist dit ein tur kanskje, var jo ikkje så veldig langt inn i landet heller
CHARLIE Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 spørs om eg skulle fått me meg ein kompis og reist dit ein tur kanskje, var jo ikkje så veldig langt inn i landet heller Syns absolutt du sko gjort det Tor Olav!!
Fredrik B Posted May 24, 2010 Posted May 24, 2010 Jeg er og veldig sugen, men blir jo ingen svipptur detta, så får se ann med jobb osv.
Thor-Egil Andersen Posted May 26, 2010 Posted May 26, 2010 Kan ikke love noe enda, men hadde vært artig å tatt en tur...
Sven Håkon Posted June 9, 2010 Posted June 9, 2010 Jeg planlegger også å dra hit - får være substitutt for Gol i år
CHARLIE Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Tror det blir tur på meg å Du er jo nødt for å reise bort for å vise svenskene hvordan en 212 skal se ut
FrodeS Posted June 10, 2010 Author Posted June 10, 2010 Tror det blir tur på meg å Du er jo nødt for å reise bort for å vise svenskene hvordan en 212 skal se ut Og ikke minst for å vise hvordan man stiller når det er treff i nabolandet
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now