Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da er det bestemt at suksessen fra ifjor med 1. mai treff på Jærhagen blir arrangert iår også!! Jeg får vite mer imorgen, og vil komme tilbake med mer info om dette treffet så fort som jeg vet mer.

Sett av denne dagen  8) 8) 8)

1268560805318f73a19c_rz.jpg

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Da har jeg fått reservert den samme utstillingsplassen som vi hadde ifjor 8)

Treffet er åpent mellom 09:00 og 15:00, men det er veldig viktig at alle stiller 08:00 slik at vi får sortert alle bilene etter modell og type slik som vi gjorde ifjor.

Arrangøren trenger litt hjelp fra klubbene til å arrangere treffet, og betaler de respektive klubbene 100,- pr time for utført arbeid. Her kan lokallaget få inn noen kjappe kroner i klubbkassen! Det trengs følgende;

-3 personer til å stå i kiosken 09:00-15:00

-8 personer til å hjelpe med innsjekking 09:00-12:00

-3 personer til å hjelpe med innsjekking 12:00-14:30

-2 dommere 09:30-13:00

Totalt trengs det da 16 mann, og jeg mener at MBE/MBKN bør kunne klare å stille med ihvertfall 5-6 mann. De som eventuelt skal stille, må raskest mulig gi meg en lyd. Arrangøren vil helst ha iorden en liste med navn og telefonnummer raskest mulig fra hver klubb.

Vi i MBE/MBKN må prøve å stille opp litt her slik at dette treffet skal kunne bli en tradisjon.

Posted

Jeg kommer :D :D :D

Satser på like bra vær i år som i fjord :D :D :D

I aller aller verste fall, så finnes det en nødløsning om været skulle bli helt ille 8)

• 3 weeks later...
Posted

Skal ta det opp med lokalagsformannen så lufter vi det neste mandagsmøte....kommer tilbake med noen navn Charlie....:)

Fant vi ut av noe her??

Posted

Hadde et lite "møte" med en av arrangørene idag. Han lurte på om vi hadde mulighet til å hjelpe til med personell. Vi har fått muligheten til å velge å vrake hvilke "stillinger" og ikke minst hvor mange timer vi ønsker å jobbe inn for klubben. Klubben får 100,- pr time. Hvis det er noen som ønsker å jobbe litt for klubben, så trenger jeg noen navn og telefonnumre ganske snart.

Ellers så har arrangøren fått en egen hjemmeside:

http://www.bilentusiastene.no/ 

Posted

Dette hadde jo kanskje være moro å være med på. Er etpar timer å ratte, så det var litt tidlig med 0800 :lol:

Er bare å komme oppover!! Er vel forhåpentligvis flere som skal oppover fra sørlandet. Kanskje det kan organiseres felles avgang eller noe sånn?? Er jo overnattingsmuligheter på f.eks. Bryne Kro og Motell / Jæren Hotell ca 10 minutters kjøring fra treffet. Hvis det er ønskelig så kan jeg prøve å skaffe litt greie priser?

Posted

Er vant å bo på hotel rundt i landet jeg Terje å har betalt mye for hotel men ikke pokker det går ann å forlange 1500-1800 natta på bryne. du får hotel billiger på bryggen i stavanger/bergen++ PS jeg leser avis/Vi Menn/billy når jeg driter hehe Men ellers så blir det nok til jeg sitter meg i hage stolen å nyter en pils samtidig som som jeg nyder synet av alle motorsyklene som kjøre forbi uten for i forbindelse med vårslippen.

Posted

Dette hadde jo kanskje være moro å være med på. Er etpar timer å ratte, så det var litt tidlig med 0800 :lol:

Er bare å komme oppover!! Er vel forhåpentligvis flere som skal oppover fra sørlandet. Kanskje det kan organiseres felles avgang eller noe sånn?? Er jo overnattingsmuligheter på f.eks. Bryne Kro og Motell / Jæren Hotell ca 10 minutters kjøring fra treffet. Hvis det er ønskelig så kan jeg prøve å skaffe litt greie priser?

Skal ta en prat med Stuestøl-gutta.

Posted

Da ser det dessverre ikke ut som det er noen som har lyst å hjelpe arrangøren med å avvikle treffet og jobbe inn noen kroner til klubb-kassen. Så da gir jeg bare beskjed om at det ikke kommer noen fra oss.

Men kanskje vi skulle begynne å oppsummere hvem som vil delta på utstillingen?

-Terje............................... W211 eller W124 (eller begge?)

-Torstein........................... W123

-LT................................... W202

-Aleks............................... C126

-Jens................................ W124, W201 eller ML (eller alle 3?)

-Charlie..............................V140, W116, S210 eller S124 (kanskje alle 4?) 

Langveisfarende;

-Viper?.............................. W201?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now

• Create New...