Jump to content

Lokallag Oslo møte i Brobekkveien 15/3-2010 Quiz-aften

Recommended Posts

Posted

Quiz-kveld i Brobekkveien 102b kl. 18.00 .

Kanskje får vi varmet opp vaffelpressa også.  :P

Prøver en liten quiz denne kvelden, så sett i gang å pugge….. Temaet er selvfølgelig MB.

Kanskje vanker det en liten premie på vinneren…  8)

• 3 weeks later...
Posted

Hallo Håkon. Nei desverre er det kun personlig fremmøte som gjelder... 8)  Håper det går greit i "fårsen". Kan hende jeg kan maile deg oppgaven etter at de andre har løst den ferdig...  8)

Posted

Hei. Trå til alle i avdeling oslo og kom i dag. Kult om vi var nok folk til å dele oss opp i lag. Da kunne vi kjøre de samme lagene over en hel "sesong" og kåre et vinner lag til slutt. Ikke kom med dårlige unskyldninger om sure kjerringer og sutrete unger, men møt opp i kveld !!!!!!  :diabloanifire:

Posted

Hei. Trå til alle i avdeling oslo og kom i dag. Kult om vi var nok folk til å dele oss opp i lag. Da kunne vi kjøre de samme lagene over en hel "sesong" og kåre et vinner lag til slutt. Ikke kom med dårlige unskyldninger om sure kjerringer og sutrete unger, men møt opp i kveld !!!!!!  :diabloanifire:

Hva med sure unger og sutrete kjærringer? :-)

Fikk dessverre ikke vært med i dag, men satser på å stille til mandagen igjen.

Hvem vant quizzen?

Posted

Vinneren av quizen ble Ove, en av tre besøkende fra 190 klubben. :D Var desverre ikke så mange der i kveld. Men de som var der så ut til å hygge seg... Vinneren fikk en flott hettegenser gitt av Hurtigruta Carglass. Takk til dem for premier og kulepenner til quizen.  :D

Etter hvert fikk jeg også dreis på vaffeljernet.....  :lol:

Vi fikk noen fler ting fra Hurtigruta som vi kan benytte til gevinster ved en senere anledning.

Er mulig at quizen var vel vanskelig, men spørsmålene var spredt over M.B's historie og modeller.

Om det er interesse kan jeg legge den ved neste utsendelse av medlemsmail.  :)

• 4 weeks later...
Posted

Jeg var inne i og kikket på profilen hans også, men der var det heller ikke mye nyttig kontaktinformasjon. Sender ham en PM om at du vil ha kontakt med ham jeg :-)

Posted

Nei dessverre Charlie. Ole hadde bra 12 kant bitts han også. Skruene er 10 kant.  Det finnes Ingen 10 knat verktøy i lister hos Wurth eller Tools så jeg er litt usikker på hvor jeg skal få tak i dette nå. Får håpe du får noe svar fra OZ i morgen!

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...