Tommy_W210 Posted February 23, 2010 Author Posted February 23, 2010 Takk Takk Skal får den bedre der var før eg kjøpte den faktisk av mine foreldre
Tommy_W210 Posted February 23, 2010 Author Posted February 23, 2010 har nettopp chipèt den. så skal eg levere den inn for og gjøre noe med rutene, tenkte 25% lysgjenomtregning bak og 35% framme. skifte ut tre verket inni bilen. nye baklykter nytt pottestell, men er ikke sikker på om eg skal ha eit med endestuss eller om det skal være heilt skjult?? 19" sommerfelger (har noen nye 17" vinterfelger på den no) tøy matter inni bilen har du noen flere forslag?
Svein Ha Posted February 24, 2010 Posted February 24, 2010 Fin bil du har der Fått ut mye effekt? Har tenkt å gjøre det med min også.
RoarB Posted February 24, 2010 Posted February 24, 2010 har nettopp chipèt den. så skal eg levere den inn for og gjøre noe med rutene, tenkte 25% lysgjenomtregning bak og 35% framme. skifte ut tre verket inni bilen. nye baklykter nytt pottestell, men er ikke sikker på om eg skal ha eit med endestuss eller om det skal være heilt skjult?? 19" sommerfelger (har noen nye 17" vinterfelger på den no) tøy matter inni bilen har du noen flere forslag? sett inn avangarde intriør med skinn evt hår med Svein håkon om han kan skaffe deg et Designo/amg intriør....
Jøran89 Posted February 24, 2010 Posted February 24, 2010 Denne så fin ut ja! W210med litt gromme felger og senk, er snadder.
Tommy_W210 Posted February 24, 2010 Author Posted February 24, 2010 Takk takk liker bilen godt selv og Designo/amg intriør er sikkert ikke dumt Han som chipet den sa at han selv trodde eg hadde fått 40 hk meir. da vil det si 183 hk. men tror ikke selv det er så mye, men er veldig fornøyd med chipen er bare og komme med forslag å slikt Takker får de forslagene som er komt
RoarB Posted February 24, 2010 Posted February 24, 2010 Takk takk liker bilen godt selv og Designo/amg intriør er sikkert ikke dumt Han som chipet den sa at han selv trodde eg hadde fått 40 hk meir. da vil det si 183 hk. men tror ikke selv det er så mye, men er veldig fornøyd med chipen er bare og komme med forslag å slikt Takker får de forslagene som er komt led baklykter, chrome panser "grill"
Tommy_W210 Posted February 24, 2010 Author Posted February 24, 2010 hallo RoarB . vet du om en side der dei selger det ???
Tommy_W210 Posted February 24, 2010 Author Posted February 24, 2010 ja. men tenkte mest på bak lyktene. er egentlig nok med sølv på den ja.
RoarB Posted February 24, 2010 Posted February 24, 2010 ja. men tenkte mest på bak lyktene. er egentlig nok med sølv på den ja. led baklykter hadde jeg tatt far Autoroyal, koster litt med har slike selv til min bil og passform er bra ,samme med kvalitet på disse, prøved et kina par og det var begredelige saker
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now