Guest Hav Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Hei Da var tiden inne for at bilen skal få seg nytt lakk pga den gamle har for mange steinsprut... og noen få riper som har kommet med tiden. Har noen anbefalninger hvor man kan hel lakkere bilen uten at det koster skjorta ? Gjerne kom med erfaringer og pris overslag... NB! og ikke minst hvilket farge man kan vurdere? Har svart for øyeblikket og liker kontrasten mellom svart og krom. Er åpen for forslag mvhHav Quote
Guest Tin Nguyen Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Helsvart må det da bli, inkl støtfangere, pølser, og Saccoplanker Quote
Guest Hav Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Helsvart må det da bli' date=' inkl støtfangere, pølser, og Saccoplanker [/quote']----------------------------------------------- Hei Her kom svarte fort Jeg liker personlig svart mest! Vet noen om det finnes krommer lister for w202? MvhHav Quote
Guest Ebola Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Melanittsort, den må du ha.. den peneste mercedes fargen Quote
CHARLIE Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 040 Hehe, kom som ei bomba, Kenneth Jeg er også svak for sorte Mercedeser. Liker godt Obsidansort met. også. Quote
Guest Hav Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 040 Hehe' date=' kom som ei bomba, Kenneth Jeg er også svak for sorte Mercedeser. Liker godt Obsidansort met. også.[/quote']-------------------------------- Hei Sort skal det bli, ingen verksteder som dere kan referere til? mvhHav Quote
Guest Steinar Lindberg Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Inge Høyers Billakkering i Brobekkveien 102 burde klare brasene her... Quote
Alexander Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Billakkereren på Jessheim har gjort en bra jobb på min bil. (Forarbeidene ble gjort av SOS biloppretting på Kløfta) Quote
Guest amorino Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Det finnes krom til 202 - så vidt meg bekjent i hvert fall! Her er noe: http://www.autoimport.dk/reservedele/tilbehor/?side=Crom&model=W202 Og her er litt til: http://www.mercedesdeler.no/deler/mercedes/c.asp Sistnevnte både av nytt og brukt! Quote
Guest Hav Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Inge Høyers Billakkering i Brobekkveien 102 burde klare brasene her... -----------------------------------------------------Hei Mulig å vite hvor mye dette kom på? eventuelt nr til disse stedene.. Takk for hjelpen! mvhHav Quote
Guest Asbjørn Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 jeg må bare si jeg elsker bornitt metallic, men siden du da går for krom passer denne ikke så bra =/ En må få seg bornitt listene til denne lakken.. noe som ikke er det billigste som en kan oppdrive i verden.. Set ut til at mr.krom er mere populært nå om dagen =/ Quote
Recommended Posts