vegardxf Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 siste uken har bilen drevet og stoppet, og har måttet vente noen minutter før den har villet startet igjenn. nå startet den i srtad og gikk ca 2 minutt på tomgang før den stoppet, og nå starter den og kommer nesten opp på 1000RPM før den dør igjenn. hjelper ikke og gi gass heller. noen som har ett godt tips om hva det kan være? må få igang jenn bilen så fort som mulig!!
Einar Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 Dette gjelder 230CE? Coil, tenningsmodul, veivakselgiver, bensinpumpe er mine første tanker.
vegardxf Posted February 23, 2010 Author Posted February 23, 2010 er 230CE ja. hadde de vært spideren hadde jeg ikke turt å løyst en dritt på motoren skal få den frakta bort til en jeg kjenner som kan det aller meste om merch så får jeg se hva han finner ut. har ikke garasje her så er helt for***** kaldt å stå ute og skru!! men ja bensinpumpe hørest ikke helt ulogisk ut
Einar Posted February 23, 2010 Posted February 23, 2010 er 230CE ja. hadde de vært spideren hadde jeg ikke turt å løyst en dritt på motoren Da hadde du kanskej ikke spurt oss heller
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now