Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som vet om noen som har knallbra priser på dette i JEssheimområdet ???

Dekk1 i Sandvika (Rud) er jo borte...

Punkterte på vei hjem i dag, så jeg har sitti bakpå planet til Nilsen Bilberging...

Trenger da ett nytt Venstre Framhjul :-)

Posted

Sannsynligvis drastisk mye billigere å bestille på nettet og ta med et sted for montering enn å kjøpe det hos en eller annen dekkjede-mafia.. ;)

Posted

Sannsynligvis drastisk mye billigere å bestille på nettet og ta med et sted for montering enn å kjøpe det hos en eller annen dekkjede-mafia.. ;)

Skal på hyttetur til uka så.... :-)

Men joa... noen å forelså som er raske, evnt hvor jeg kan hente i Osloområdet ???

Posted

Men joa... noen å forelså som er raske, evnt hvor jeg kan hente i Osloområdet ???

Definer "oslo-området". ;)

Min dekkdealer i charlottenberg har en god del diverse på lager, og han er billigere enn noe annet sted jeg har fått pris i norge.

Posted

Min dekkdealer i charlottenberg har en god del diverse på lager, og han er billigere enn noe annet sted jeg har fått pris i norge.

Vel, for min del da så blir det fort noen hundre kr for å dra ditt, og da skal han jaggu være veeeldig billig når jeg tross alt bare skal ha 1 dekk:-)

Osloområdet er sånn rundt Oslo...

Bærum/Asker, Follo, Jessheim osv osv... noen mil rundt om...

Posted

Men er det så mye billigere å kjøre til Bærum/Asker? Er nesten like langt dit fra Jessheim som til Chattaberg.

Eller er du i det området daglig i forbindelse med jobb?

Posted

Vel, for min del da så blir det fort noen hundre kr for å dra ditt, og da skal han jaggu være veeeldig billig når jeg tross alt bare skal ha 1 dekk:-)

Osloområdet er sånn rundt Oslo...

Bærum/Asker, Follo, Jessheim osv osv... noen mil rundt om...

Dekk1 på Hadeland, Jaren...

Posted

Holmen Bilgummi på Bryn

ligger  i kjelleren på Erik Arnesen Bryn (Audi forhandler)

De har bra priser på Michelin, Jeg kjøper dekk der

Posted

men Dekkmann selger vel ikke Michelin ? de er jo eid av Continental så vidt jeg vet

Joda, dem selger dette de også, og med NAF medlemsskap så var dem ca 100kr dyrere enn det ville være hos Dekk1...

Men jeg sparer jo ikke akkurat noe på å kjøre 6mil en vei for 100kr i diff....

Og Dekkmann ble da billigst.... Ski dekk, dekk partner osv osv osv...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...