Guest w123skolms Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Hei, har et lite problem jeg har strevet med i en uke nå men uten resultat. Det gjelder en 83' W123. Jeg glemte lysene en dag og gikk tom for batteri. Samtidig ville selvfølgelig ikke panseret "poppe" opp når man drar i hendelen, så jeg har ingen mulighet til å få liv i batteriet heller. Hendelen var helt slapp og går helt ut som om kabelen hadde røket, noen dager før var kabelen fast og fin og fungerte som den skulle. Kablen har ikke hoppet av hendelen. Har prøvd å holde igjen kabel"beskyttelsen" så det skulle bli strammere når man dro i hendelen, det fungerte ikke og handelen stoppet bare og gikk ikke helt bak. Så noen som har noen tips eller råd og komme med?
Guest w123skolms Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Jeg holder til like utenfor Førde, om det er noen vet ha det gåri og har mulighet så venter det selvsagt en liten betaling. Hilsen Desperat
KR Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Er mulig å nå mekanismen gjennom grillen. Mulig du må file bort noe for å komme til. Har gjort dette selv men lenge siden.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Artig fredagsnøtt (helukesnøtt for din del da ) Innerdekselet regner jeg med du har tatt av? Har du sjekket at vaieren blir med begge veier inni bilen?
Einar Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Ett alternativ som løser primærproblemet ditt vil være å koble en batterilader til kablene til stereon. Dessverre er jeg ikke noe naturtalent til å bryte opp ting, uten å ødelegge dem.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 19, 2010 Posted February 19, 2010 Du kan også, om du er veeeeeeeeeeeeeeeeldig tolmodig, ta en 10mm fastnøkkel, og skru ut to stk skruer som holder panseret, om du kommer til imellom grillen. De sitter i selve enheten som låser ned panseret. Om du tar disse annenhver gang, så mener jeg dette skal gå. Var ute å tittet litt på det i sta for å se om jeg kunne finne en smart løsning for deg. Du får si ifra om du er på utkikk etter en ny grill i løpet av helgen.
Guest W123skolms Posted February 20, 2010 Posted February 20, 2010 Hoho! Jeg fikk det opp! Bak grillen, ved siden av hendelen for å løfte opp panseret bak et plastikdeksel var mekanismen. Den var ikke motvillig til å bevege på seg! Men jeg trenger nå en ny grill, hehe
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now