Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ble oppringt her om dagen av et svenskt nummer. Jeg rakk i telefonen, så visste ikke hva det dreide som om. Etter litt googling, så fant jeg ut at det var et svenskt firma som driver salg av boxershorts. Hvis noen skal svare på noe fra dette nummer, så vær forsiktig med hva dere sier. Fra erfaring fra andre, så redigerer de hva du sier. Så ender du kanskje opp med 200 boxere i posten  8)

Siden jeg ikke svarte første gangen, så ringer de daglig og på upassende tidspunkter. De gir seg altså ikke. 

Posted

ble oppringt av de jeg og

Fikk jeg ba de gi faen i å ringe meg, sa akkuratt hva jeg mente om de og at jeg var absolutt ikke interesert i noe de kunne tilby meg med mindre hun var villig til å suge meg... (hun hørtes foresten pen ut)  :lol:

Ble stilt etter det! :D har ikke hørt noe fra dem etter det :thumbleft:

Posted

Fikk jeg ba de gi faen i å ringe meg, sa akkuratt hva jeg mente om de og at jeg var absolutt ikke interesert i noe de kunne tilby meg med mindre hun var villig til å suge meg... (hun hørtes foresten pen ut)  :lol:

Kanskje det er det eneste som funker. De tar ikke hintet når jeg legger på

Posted

:lol: :lol: :lol:

Posted

Har blidt ringt opp av dem jeg også, var en mann da.. men han mara om hvor kjekt det var med boxere..Det nytta ikke og si at skal jeg ha det reiser jeg til byen da.. så jeg la på..

Men er dritt lei all den masinga om penger til ditt og datt..betaler skatt og der ligger det jo penger i potten til U hjelp osv..

Men er det mulig og reservere seg mot slikt?

Posted

Nederst på venstre side her kan du reservere deg mot telefonsalg og reklame:

http://www.brreg.no/

Jeg har vært reservert siden muligheten kom, men allikevel ringer det selgere innimellom. Alle disse nummerene blir lagret på en kontakt på telefonen min som heter telefonselger. Tar aldri telefonen når jeg ser det er et slikt nummer.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...