Knut G Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 Hei alle sammen. Som dere sikkert skjønner er jeg nytt medlem i klubben. Legger ut litt bilder av min nyeste ervervelse. SL 280 94 modell kjørt 140k. Og ja jeg gleder meg til sommeren. Bilen er i forsåvidt god stand, noe plukk er det alltids. Den skal nå bli bra til slutt. Mvh KG70
Knut G Posted March 6, 2010 Author Posted March 6, 2010 Da har jeg endelig fått vasket bilen, og nye baklykter er på plass. Synes det ble ganske bra.
Knut G Posted December 17, 2010 Author Posted December 17, 2010 Litt oppdatering folkens: Da har jeg endelig fått igjen bilen fra min lokale max mekker. Følgende er blitt gjort i denne omgang: All rust er tatt, tekylert i alle bauger og fronter, ny lakket (Untatt hardtoppen)og senket med 3.5 cm. Å ja bilen ble fin den Det som gjenstår nå er å få senkingen godkjent hos øvrigheta, samt montering av ny eksospotte. Så det kjeme seg.
Knut G Posted December 23, 2010 Author Posted December 23, 2010 Nye bilder av bilen etter div arbeid: Det tok litt tid før bildene kom på plass pga noe hvitt pulver som kommer dalende fra oven. Som dere ser er bilen senket en del, kanskje litt i overkant bak. Vi får se når jeg blir litt mer vant til greia så er det vel ok tenker jeg.
Knut G Posted February 10, 2011 Author Posted February 10, 2011 Litt bilder av ny RENNtech bakpotte Lyden ble snadder, har ikke hatt på radioen etter at den kom på plass :laughing6:
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now