Jump to content

Zito - noen med erfaring?

Recommended Posts

Posted

En kamerat driver og ser etter nye hjul til sin bil av unevnelig merke. (tysk på 3 bokstaver)

Han har funnet noen som heter Zito. er det "good stuff" eller "jalla-bling-bling"

Posted

Min erfaring med Zito felger fra Bilprodukter, er veldig positiv. Bra kvalitet, til en fornuftig pris. Har hatt flere typer selv og har også skaffet flere sett for andre. Ingen problemer, selv med felger som blir brukt på vinterstid. Men ett godt vedlikehold med vask og voks innemellom forlenger utseende og levetid. Men det vet jo du Olav  :P

Jeg har ihvertfall ingen problemer med å anbefale dette merket. Men kan jo selfølgelig ikke gå god for alle variantene som Zito har. Men de 3-4 typene jeg har hatt eller skaffet andre har vært meget bra, kontra replicafelger fra andre leverandører i samme prisklasse.

Posted

Takk for svar Jørn. Han som skal ha dem er ikke ukjent med bruk av voks og pusseklut, så det går nok bra. Jeg skal av gårde og se på et par for ham en dag, så da får vi se hva det blir til.

• 2 weeks later...
Posted

Har lyst på Zito selv neste gang med en kant sååå brei at jeg nesten får barnevogna inni  :D

Kjempe bra utvalg av kantfelger og helt grei kvalitet.. har ikke hørt noe om flassing osv..

Posted

Har lyst på Zito selv neste gang med en kant sååå brei at jeg nesten får barnevogna inni  :D

Kjempe bra utvalg av kantfelger og helt grei kvalitet.. har ikke hørt noe om flassing osv..

disse ogso flasser om du er stygg med dem ;) men en liten vask i ny og ne og ikke så mye drifting på grusveier så er de nok rimelig grei :) svogeren min har hatt sine zito felger i to år nå tror jeg, de har ikke flasset noe nevneverdig selv om det er ett par gode hakk etter steinsprut.

Posted

zito_milano_bak_05_blue.jpg

Dessa var fine, bare synd de ikkje kommer i 17"

zito_WP938_03.jpg

Dessa likte eg enda bedre, men kun i 7,5-17", litt i smalaste laget.

Syns større enn 17" blir litt stort på 124, med 17" er det fremdeles plass til senk...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...