Guest Bjørn Mohn Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Da reiser loklalag Oslo på dagstur til Hadeland glassverk, nå på søndag den 4. september. Avreise fra Olavsgaar Hotel kl. 12:00. Vi kjører R4 oppover og kjører om Hønefoss og Sandvika hjemoverijen. Dette er en cruisingtur men for de som ønsker å ta med familen så er det mulig. Kom og bli med! Mvh. Lokallag Oslo_________________Johnny AntonsenStyreformann lokallag Oslo.1997. W210 Mb 200E.(Grombilen)1961. W110 Mb 190. (Res objkekt)1986. Monster Micra. (Max. R bil)1991. Yamaha 750 Teenere (Mc)Betalende medlem i Mbentusiastklubb Quote
Alexander Posted September 1, 2005 Posted September 1, 2005 Dette gleder jeg meg til! Håper så mange som mulig blir med på søndag! Quote
Johnny Antonsen Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Dette gleder jeg meg til! Håper så mange som mulig blir med på søndag! Morn du Det er bra Alexander, det er en del som har meldt sin innterese nå for denne cruising turen. med besøk på Hadeland Glasverk så denne turen blir det noe av. Mvh. Reiseguiden Quote
Thor-Egil Andersen Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Jeg blir med, mer usikkert med madammen som skal jobbe helg.. Quote
FrodeS Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Da reiser loklalag Oslo på dagstur til Hadeland glassverk' date=' nå på søndag den 4. september. Avreise fra Olavsgaar Hotel kl. 12:00. Vi kjører R4 oppover og kjører om Hønefoss og Sandvika hjemoverijen. Dette er en [b']cruisingtur[/b] men for de som ønsker å ta med familen så er det mulig. Kom og bli med! Må se hva helga bringer, men ikke umulig at jeg tar med junior og blir med en tur. I tilfelle skjærer vi nok av ved Hønefoss på vei hjemover. Quote
Guest Johan Stub Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 God tur. Får dessverre ikke anledning til å delta. Må til svigermor... Quote
FrodeS Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Da reiser loklalag Oslo på dagstur til Hadeland glassverk' date=' nå på søndag den 4. september. Avreise fra Olavsgaar Hotel kl. 12:00. Vi kjører R4 oppover og kjører om Hønefoss og Sandvika hjemoverijen. Dette er en [b']cruisingtur[/b] men for de som ønsker å ta med familen så er det mulig. Kom og bli med! Må se hva helga bringer, men ikke umulig at jeg tar med junior og blir med en tur. I tilfelle skjærer vi nok av ved Hønefoss på vei hjemover. Damn... Blir desverre opptatt i mårra ser det ut til. Hvor ble det forresten av den andre tråden om hadeland glassverk?? Quote
Alexander Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Hvor ble det forresten av den andre tråden om hadeland glassverk?? Jeg håper de slettet den, så utrolig mye tullete postinger i en tråd. Quote
FrodeS Posted September 3, 2005 Posted September 3, 2005 Hvor ble det forresten av den andre tråden om hadeland glassverk?? Jeg håper de slettet den' date=' så utrolig mye tullete postinger i en tråd.[/quote'] At ronnie syntes det var en tullete tur, eller tok det av enda mer? Syns kanskje det begynner å ta av litt med sensurering nå. Glad jeg ikke har jobben med å "styre" forumet. Quote
Alexander Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Kjempekoselig tur! På tross av at jeg var litt over middels "bilsjuk". Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Kjempekoselig tur! På tross av at jeg var litt over middels "bilsjuk". Lyst på ny bil? AMG'en for dyr i drift? Quote
Alexander Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Kjempekoselig tur! På tross av at jeg var litt over middels "bilsjuk". Lyst på ny bil? AMG'en for dyr i drift? øøh, nei? Oversett bilsjuk med fyllesjuk så er du i nærheten tenker jeg... Quote
FrodeS Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Ja' date=' da har vi vært på tur til Hadeland Glassverk. I strålende vær ble det grilling og hyggelig samvær. Bilene parkert i fin ring på gressletten foran inngangen. Synd ikkke flere var med da vi hadde en aldeles fin tur.[/quote'] Artig. Ble dere mange? Noen som tok bilder og slikt for å sende Olav? Quote
Alexander Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Syns kanskje det begynner å ta av litt med sensurering nå. Glad jeg ikke har jobben med å "styre" forumet. Dette har ingenting med sensur å gjøre. Quote
Alexander Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Vi var fem biler, og jeg tok cirka 3 bilder Quote
FrodeS Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Syns kanskje det begynner å ta av litt med sensurering nå. Glad jeg ikke har jobben med å "styre" forumet. Dette har ingenting med sensur å gjøre. Tja.. vet jo ikke hva som sto der, jeg ... Quote
Guest Bjørn Mohn Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Takker alle som var med på dagens utflukt til Hadeland Glassverk for en fintur. Synd ikke flere kan være med på slike turer. Quote
FrodeS Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Takker alle som var med på dagens utflukt til Hadeland Glassverk for en fintur. Synd ikke flere kan være med på slike turer. Hva gjorde dere, da? Ble det bare cruising, eller var dere innom gråtass også? Skulle gjerne vært med i dag, men det kom desverre noe i veien. Håper det passer bedre neste gang. Quote
Johnny Antonsen Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Hei Vil takke alle som var med på gårsdagens utflukt til Hadeland Glassverk og en kjempefin cruisingtur. vi ble etter hvert 5 biler på denne turen og det er jeg ganske fornøyd med tros alt.Men må si att jeg fortsatt savner att det passer for litt flere i så fall på en søndag er det synd ikke flere kan. Men vi ble femten personer med store og småe fordelt på 5 stk biler og det var kjempe hyggelig I det strålende været ble det grilling og hyggelig samvær. Bilene sto også parkert i en fin ring på gressletten foran inngangen. Håper flere kan neste gang da det vil bli flere av denne type turer. Max. Reiseguide Quote
Recommended Posts