Fubb Posted February 12, 2010 Posted February 12, 2010 Tittelen sier vel det meste. Er på leting etter ny jobb og lurte på om noen av dere vet om en i nærheten?
CHARLIE Posted February 13, 2010 Posted February 13, 2010 Tittelen sier vel det meste. Er på leting etter ny jobb og lurte på om noen av dere vet om en i nærheten? Sånn cirka, hvor er "i nærheten"?
Fubb Posted February 13, 2010 Author Posted February 13, 2010 Forsåvidt i Bergen (siden eg skrev det på siden til lokallaget ) men er ganske åpen for andre plasser også
Håvard Bendiksen Posted February 16, 2010 Posted February 16, 2010 Hva kan du da? Har du f.eks sertifikater på trucker/lastebiler?
Fubb Posted February 16, 2010 Author Posted February 16, 2010 Vurderer faktisk å ta lappen på truck, men har for tiden bare klasse A og B. Har jobbet med mye rart, men utdannelsen min sier igrunn at eg burde bli bilmekaniker noe eg ikke kan Derfor er eg åpen for å prøve noe. Bare for å nevne noen ting eg har jobbet med opp gjennom tiden: -Taxisjåfør -Eletrikerlærling (1,5år) -Delelageret hos Jæger Minde -Butikkansatt i en evighet
Håvard Bendiksen Posted February 17, 2010 Posted February 17, 2010 Hvis noen kan komme på noe er jeg sikker på at de tar kontakt med deg
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now