Jump to content

Underskriftskampanje mot Statens Vegvesens strenge regelverk mot ombygging

Recommended Posts

Posted

Dette er nok noe som engasjerer  :D

Skriv under dersom du er uenig i Statens Vegvesens strenge lovgivning ang. ombygging/modifisering

av biler. Norges bilentusiaster lider under det unødvendig strenge regelverket som finnes i dag.

Vi trenger ditt navn i underskriftskampanjen som skal leveres politikerne, slik at de skjønner hvor

mange vi er og hvor stor andel av oss som faktisk er lidenskapelig opptatt av bil, og interessert i

å ha muligheten til å få våre ombygde biler godkjent.

Underskriftskampanje mot Statens Vegvesens strenge regelverk mot ombygging/modifisering av biler.

Posted

Virkelig bra! :D

Da har jeg gjort mitt beste for og spre budskapet , lagt ut på alle forum jeg er registrert på og der jeg ikke fant den i søkefeltet , jeg har også sendt den til alle jeg kjenner!

Oppfordrer dere til og gjøre det samme :D

Posted

AMCAR har vært på saken lenge, og har jo en solid organisasjon.

Det er jo ikke helt umulig at dette vi lendre seg etterhvert.

http://www.vitaminw.no/kunde/amcar/Filvedlegg/NasjonalGodkjenningsordningAmat%C3%B8rbygd.pdf

Det grenser jo til en skandale at man kan risikere å ikke få skilter på en 200TE med 2.3l motor fordi en eller ennan nisse på et biltilsyn har en dårlig dag, eller mangler teknisk kompetanse.

e

Posted

Det kan virke som om disse fjottene som jobber på BT, kùn er opptatt av å drikke mest kaffe,

kverulere mest mulig, hjelpe minst mulig gjennom 7,5t samt heve sin lønn en gang i mnd. Jeg

har egentlig aldri opplevd at disse vil hjelpe i det hele tatt. Det eneste som har vært positivt,

er deres opplysningstjeneste på 06650, der er dem hyggerlige, men det hjelper jo så lite når

man trenger hjelpen på selve stasjonen.

Posted

Alle har jo hørt hårreisende historier, inkl perfekte TUV-godkjente biler, som man må bruke et halvt år på å få skilter på.

Jeg importerte en NY bil fra Sverige for noen år siden, og må vel bare si at jeg til slutt følte det hele som et overgrep.

Tollvesenet er jo en drøm av en organisasjon, i forhold til BT. De er jo serviceminded, vil hjelpe og faktisk gjør det. Informerer, er feksible og hyggelige.

BT får terningkast 0

Fullstendig skandaløst.

Da snakker vi om en helt ny, ubrukt bil. Burde vært en ren formalia.

e

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...