Guest 500SL Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Ble annbefalt på en klubbkveld å ta kontakt med Nor Teknikk da jeg hadde en liten bulk i panseret etter at en "behjelpelig" kamerat skulle lukke panseret mitt i fylla. Da jeg ringte dem, sa de at de skulle til Oslo området om et par uker, og at de skulle ringe meg opp. Det gjorde de som lovet, hvorpå de kom hjem til meg for å se på skaden. Den var så enkel sa de, at de utbedret den der å da. De tok også et par småting jeg selv ikke hadde sett en gang. Helt perfekt! Kan ikke se at det har vært noe der. Så en stor takk til gutta i Nor Teknikk, og en varm annbefaling til dere som trenger å rette opp småbulker uten lakkering! Quote
Guest Lars Mazarino 240 T + Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Og jeg hade besøk av willy fra Nor Teknikk i går. Vi hadde 3 biler hvorav en med 15 parkeringsbulker og diverse. Alle er i dag borte og som vanlig meget bra jobbet. De gutta er verdt hver krone. Quote
FrodeS Posted August 29, 2005 Posted August 29, 2005 Og jeg hade besøk av willy fra Nor Teknikk i går. Vi hadde 3 biler hvorav en med 15 parkeringsbulker og diverse. Alle er i dag borte og som vanlig meget bra jobbet. De gutta er verdt hver krone. Ble det mange kroner? Har noe småtterier på to biler her også. Quote
Guest Tin Nguyen Posted August 30, 2005 Posted August 30, 2005 Jeg har også hatt gleden av å ha Willy fra Nor-Teknikk på besøk. Hadde en panserbulk på Getzen som Willy tryllet vekk på et blunk. Det er mulig Nor-teknikk ikke er billigst på markedet, men de er seriøse og utrolig dyktige, og de får de beste anbefalinger fra meg også. Quote
FrodeS Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Jeg har også hatt gleden av å ha Willy fra Nor-Teknikk på besøk. Hadde en panserbulk på Getzen som Willy tryllet vekk på et blunk. Det er mulig Nor-teknikk ikke er billigst på markedet' date=' men de er seriøse og utrolig dyktige, og de får de beste anbefalinger fra meg også.[/quote'] Skulle nå fortsatt gjerne visst hva folk betaler for slikt, jeg. Det er liksom begrenset hvor mange tusen det er verdt å betale for å få rettet noen knapt synlige bulker på en gammal haug. Quote
Guest Lars Mazarino 240 T + Posted September 2, 2005 Posted September 2, 2005 Jeg betalte 1500 for to på min. Så betalte vi 6000 for den med 15 bulker på. Quote
Guest jannern7 Posted January 5, 2006 Posted January 5, 2006 holder ikke disse til i Stavanger? Er det noen i Oslo som gjør tilsvarende ting? Quote
Mr. Nygård Posted January 6, 2006 Posted January 6, 2006 holder ikke disse til i Stavanger? Er det noen i Oslo som gjør tilsvarende ting? Les første post. De holder til i Stavanger, ja, og MBE har rabattavtale med de. De reiser visst ofte til Oslo når de har samlet opp en del arbeid. Quote
Guest Ms V-max Posted January 7, 2006 Posted January 7, 2006 Har også kjempegod erfaring med Nor Teknikk. Willy er en skikkelig kjernekar! Quote
FrodeS Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Har også kjempegod erfaring med Nor Teknikk. Willy er en skikkelig kjernekar! Hvordan er sjansen for å få dissa til å stille opp på Gol? Jeg har noe småtteri de skulle fått sett på. Quote
Guest Nemesis 230CE Posted January 15, 2006 Posted January 15, 2006 Er det noen i Oslo som gjør tilsvarende ting? Det er et firma som kaller seg Nordic Dent AS som holder på med akkurat det samme.De holder til i Askim, Jessheim og på Ruud i Asker og Bærum. Sjekk her:http://infoside.no/nordic_dent_as/ Har ikke prøvd dem enda, men lurer på om jeg skal teste dem på Coupéen:) Quote
Guest Jørn-Flemming Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Er det noen i Oslo som gjør tilsvarende ting?Det er et firma som kaller seg Nordic Dent AS som holder på med akkurat det samme. De holder til i Askim' date=' Jessheim og på Ruud i Asker og Bærum. Sjekk her:http://infoside.no/nordic_dent_as/Har ikke prøvd dem enda, men lurer på om jeg skal teste dem på Coupéen:)[/quote']Tror dette må være det samme firmaet som nå heter MultiBil? De har i hvert fall gjort fint arbeid med interiøret på min bil. Og min protest mot den første fargeblandingen førte til at bilen prompte ble tatt inn igjen og alle setene lakkert om på nytt - og denne gang var fargen 100% riktig. Da kommer jeg gjerne igjen. Quote
Guest Jørn-Flemming Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 "alle setene lakkert" Heh heh - det er det fine med skinnseter skjønner du! De kan man nemlig sparkle og farge dem inn (sprøytemaling) slik at de blir som nye. Prøv det med velour du! Quote
Guest tdha Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 "alle setene lakkert" Heh heh - det er det fine med skinnseter skjønner du! De kan man nemlig sparkle og farge dem inn (sprøytemaling) slik at de blir som nye. Prøv det med velour du! And how much? Quote
Guest Jørn-Flemming Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 And how much?Det er litt "på anbud" avhengig av hvor mye grunnarbeid som må gjøres. Jeg betalte vel et sted mellom 2. og 3.000 for en flekkvis behandling av alle setene' date=' dvs ikke en fullstendig omlakkering av alle flatene. [u']Tror[/u] prisen for en full omfarging av "rimelig OK" seter begynner fra ca 5.000 og oppover. Så baller det fort på seg om det er mer som skal gjøres med sidetrekk, dashbord etc. Men det var ikke vanskelig å få estimater med sikkerhetsmargin Kr 500>1.000 så ring og spør. Quote
Guest Espen Posted January 16, 2006 Posted January 16, 2006 Ååååååhh Fælt som du har skrevet i det siste da. Nå må jeg ta ett skippertak og hente inn glippa......... Quote
FrodeS Posted January 17, 2006 Posted January 17, 2006 Er det noen i Oslo som gjør tilsvarende ting?Det er et firma som kaller seg Nordic Dent AS som holder på med akkurat det samme. De holder til i Askim' date=' Jessheim og på Ruud i Asker og Bærum. Sjekk her:http://infoside.no/nordic_dent_as/Har ikke prøvd dem enda, men lurer på om jeg skal teste dem på Coupéen:)[/quote']Tror dette må være det samme firmaet som nå heter MultiBil? De har i hvert fall gjort fint arbeid med interiøret på min bil. Og min protest mot den første fargeblandingen førte til at bilen prompte ble tatt inn igjen og alle setene lakkert om på nytt - og denne gang var fargen 100% riktig. Da kommer jeg gjerne igjen. Stemmer at de holder til hos Multibil. Siden jeg hadde et kundemøte i Olav Ingstads vei 3 i går, stakk jeg innom Multibil i Olav ingstads vei 1, for å få dem til å se på en liten dørbulk jeg fikk i bakskjermen for ei stund sida (irriterende, jeg sjekket da hentet bilen siden noen hadde parkert nære, men så ikkno, så jeg kjørte min vei). Det var i hvertfall ingen fra Nordic Dent der da. De var visst ute hos forhandler, så man måtte ringe dem for å få høre noe vetugt. Quote
Guest Geggi Posted January 17, 2006 Posted January 17, 2006 Fælt som du har skrevet i det siste da. Nå må jeg ta ett skippertak og hente inn glippa......... Hehe, nå er jeg endelig Mega-poster så nå kan jeg pensjonere meg fra forumet (sikkert til manges lettelse) Har vært kjekt å "chatte" med dere. Have a nice life, folks! Quote
Guest Espen Posted January 17, 2006 Posted January 17, 2006 Du får slappe av litt i det minste. Du har en jobb å passe på, det har ikke jeg Quote
Alexander Posted January 17, 2006 Posted January 17, 2006 Have a nice life' date=' folks! [/quote'] Endellig er vi kvitt deg... Quote
Guest Geggi Posted January 20, 2006 Posted January 20, 2006 Å nei du, blir ikke kvitt meg så lett Quote
Guest Jørn-Flemming Posted January 20, 2006 Posted January 20, 2006 Og hva blir man etter "Mega-poster"? Ser jo ut til at noe sprenger formatet fullstendig her! Quote
Recommended Posts