HolgersEN Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Da vår kjære reiseleder ikke kan være med til Gol i år, så tar jeg over som reiseleder og bestiller av leiligheter Blir bestilling av leilighet til 6 personer, enten en eller flere alt ettersom hvor mange vi blir.! Vi må bestille leilighet i månedskiftet Februar/Mars, så da må jeg vite hvor mange som skal være med Hvem er med??? Reiseruten er ikke kartlagt enda. Enten blir det Stavanger og over Hardangervidda som er en fin tur med greie veier. Hvis ikke blir det fra Stavanger og over Dalen, som også er en fin vei.! Noe humpette, men den smyger Dette kan vi finne ut av når det nermer seg avreise :D Håper mest muligt blir med på årets happening...!!! Gleder meg som et lite barn til og dra på tur med dere igjen...!!!... :D Til nå skal disse bo i kåken:::...!!! Røyskatten Mr. Nygård Cabcruser + Madeleine Sømme Johnny
Cabcruser Posted February 10, 2010 Posted February 10, 2010 Jeg er med Vi kan ta hver vår vei og se hvem som kommer først opp
bska Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 Dette er meget betryggende Terje, da har vi full kontroll Jeg må nok bestille egen overnatting i år iom alle arvingene skal være med til Gol før folkemusikk konserten med ACDC på Valle Hovin
HolgersEN Posted February 11, 2010 Author Posted February 11, 2010 Dette er meget betryggende Terje, da har vi full kontroll Jeg må nok bestille egen overnatting i år iom alle arvingene skal være med til Gol før folkemusikk konserten med ACDC på Valle Hovin De kan vel også bo i leiligheten? Så kan vi holde familie selskap
Cabcruser Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 Dette er meget betryggende Terje, da har vi full kontroll Jeg må nok bestille egen overnatting i år iom alle arvingene skal være med til Gol før folkemusikk konserten med ACDC på Valle Hovin De kan vel også bo i leiligheten? Så kan vi holde familie selskap Ja vi skal vel klare og holde stemninga oppe fordi Alle for alle
HolgersEN Posted February 17, 2010 Author Posted February 17, 2010 når er blir dette ? Du er med ja??? 28 - 30 mai :D
Somme Posted February 18, 2010 Posted February 18, 2010 så lenge bilen er klar så er jeg klar sign me up!
HolgersEN Posted February 18, 2010 Author Posted February 18, 2010 så lenge bilen er klar så er jeg klar sign me up! Hvis ikke så er du hjertelig velkommen til og sitte på med meg i 320`en
Geggi Posted February 21, 2010 Posted February 21, 2010 Blir Formel-1 i Istanbul på meg, men stiller nok neste år.
HolgersEN Posted February 24, 2010 Author Posted February 24, 2010 Da mine venner har jeg bestilt en Pers Leilighet 6 sengs til Landstreffet :D Vi er 5 stk som skal bo i den til nå, men er plass til en til...!!! ELLER alle ska få :lol:
HolgersEN Posted March 15, 2010 Author Posted March 15, 2010 nå har jeg vertfall en deadline å jobbe mot Gi gass :D
HolgersEN Posted March 15, 2010 Author Posted March 15, 2010 Nå er også leiligheten full, da jeg har fått tak i 6 skikkede inndivider som har oppfulgt krava til kåken Er det flere som vil være med oss, så booker vi bare en kåk til...!!!... :D
bska Posted March 15, 2010 Posted March 15, 2010 Jeg skal ikke sove i denne leiligheten, men jeg vet litte bitte granne om hvem som skal bo her så.......
HolgersEN Posted March 30, 2010 Author Posted March 30, 2010 Ser ut som jeg og Johnny reiser opp på Torsdagen :D Jeg reiser opp uannsett på Torsdagen for og få mest mulig ut av helgen :D
CHARLIE Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Men hvis reiselederen stikker på torsdagen, hvem skal organisere pulje2 på fredagen?
viper Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Men hvis reiselederen stikker på torsdagen, hvem skal organisere pulje2 på fredagen? Vurderte å joine over fjellet denne gangen. Kjedelig å kjøre alene.
Cabcruser Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Men hvis reiselederen stikker på torsdagen, hvem skal organisere pulje2 på fredagen? Vurderte å joine over fjellet denne gangen. Kjedelig å kjøre alene. Ja stikk med du
HolgersEN Posted March 30, 2010 Author Posted March 30, 2010 Pulje 2 stikker som vanlig 09.00 fra Essoen i Tjensvoldkrysset hvis Hardangervidda blir reiseruten.! Blir det over Dalen så er det vel avreise fra Statoil på Ålgård 09.00 som er et fint tidspunkt Detta kan vi organisere etter ønske fra de som er i pulje 2 Alt ordner seg
CHARLIE Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Jeg ønsker ihvertfall ruten over Rennesøy og videre oppover
HolgersEN Posted March 30, 2010 Author Posted March 30, 2010 Jeg ønsker ihvertfall ruten over Rennesøy og videre oppover Da er første ønske om turen over Hardangervidda stemt opp...! Jeg kommer til og kjøre samme rute. Syns Hardangervidda er HELT MAGISK og suse over på sommerstid, da en ser kilometer på kilometer med fjell og vidder
CHARLIE Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Er vel den beste dritt veien som finnes fra Stavanger til Gol :lol: Men, vi bør absolutt finne en reiseleder som faktisk er med i pulja og kan holde litt kontroll på at alle er på rett spor. Er ikke ute etter jobben selv, men synes at en reiseleder som ikke er med på reisen kanskje ikke har samme mulighet til å hjelpe til og holde kontroll.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now